Tegoroczny nabór do programów stypendialnych wspierała kampania promocyjna pod hasłem „Wydasz na co chcesz”. Jak najbardziej poważna inicjatywa, została potraktowana przez autorów kampanii w nieco żartobliwy, lekki i bezpretensjonalny sposób. Poprzez trzy motywy graficzne pokazane zostały różne, bardzo oryginalne sposoby wykorzystania pieniędzy ze stypendium – zakup kilku tysięcy kompotów na stołówce, lekcje języka chińskiego czy kursy weekendowe.
Każdy z projektów jest swoistą grą z odbiorcą, opartą na podwójności znaczeniowej obrazów i haseł – okazuje się, że np. wspomniane lekcje chińskiego polegają na ponadprzeciętnej konsumpcji popularnych zupek z makaronem, a dokształcające kursy odbywają się… rikszą po Piotrkowskiej.
Kampania została zaplanowana z wykorzystaniem różnych, zintegrowanych ze sobą mediów. Na terenie naszego miasta pojawi się łącznie 75 billboardów a na łódzkich uczelniach tradycyjnie zostaną umieszczone plakaty z poszerzoną informacją o programie. Słuchaczy radia ESKA zaskoczy dowcipny spot radiowy, a dotarcie do internautów zapewni kampania banerowa oraz e-mailing. Wyróżniającą się częścią kampanii będzie też animacja emitowana na multimedialnym ekranie zlokalizowanym przy skrzyżowaniu Al. Politechniki z ulicą Radwańską.
Cała akcja była dodatkowo wspierana przez konkurs internetowy, w którym do wygrania była niecodzienna nagroda – nowoczesna kserokopiarka, jeden z symboli życia akademickiego. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane były do 30 października 2009 r. poprzez specjalny formularz. Zadaniem uczestników było przedstawienie jak najciekawszego, oryginalnego sposobu na wykorzystanie stypendium.
Podobnie jak w przypadku poprzednich odsłon, autorem kreacji kampanii jest Great Open House – łódzka agencja marketingu zintegrowanego.