Jeśli chcesz pracować w młodym i prężnym zespole, w środowisku międzynarodowym, mieć do czynienia z różnymi kulturami,oraz korzystać codziennie z języka angielskiego – koniecznie aplikuj na stanowisko:
Specjalisty ds. akredytacji i kontaktów z absolwentami
Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim
Kluczowe zadania stanowiska to:
- analiza systemów edukacyjnych różnych krajów na świecie,
- współpraca z jednostkami zagranicznymi odpowiedzialnymi za przyznawanie akredytacji uczelniom z obcych krajów,
- zbieranie informacji potrzebnych do uzyskania akredytacji i bieżąca aktualizacja posiadanych danych,
- przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie i wypełnianie raportów wymaganych do uzyskania akredytacji w danym kraju,
- aktualizacja i odnawianie akredytacji już uzyskanych,
- gromadzenie i opracowywanie danych z Uczelni oraz polskiego systemu edukacji w dziedzinie zawodów medycznych, niezbędnych do uzyskania akredytacji dla Polski jako kraju,
- przygotowywanie i administrowanie platformą szybkiej wymiany informacji pomiędzy absolwentami, studentami a Uczelnią,
- współpraca z absolwentami i śledzenie losów absolwentów studiów prowadzonych w języku angielskim,
- opracowywanie niezbędnych zestawień statystycznych dotyczących absolwentów na potrzeby instytucji krajowych i zagranicznych,
- pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat wymogów dotyczących wykonywania zawodu lekarza i lekarza dentysty w krajach, z których pochodzą aktualni studenci i absolwenci Uczelni,
- obsługa administracyjna postępowań wyjaśniających i dyscyplinarnych dotyczących studentów studiów prowadzonych w języku angielskim.
Do wykonywania tych zadań wystarczy:
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie C1 – sprawdzana na każdym etapie rekrutacji
- Wiedza, którą można nabyć kończąc kierunki: ekonomiczne, społeczne, humanistyczne, prawne.
- 2 letnie doświadczenie w zakresie obsługi klientów, w szczególności zagranicznych, doświadczenie w pracy z dokumentami w języku angielskim, w komunikacji bezpośredniej, korespondencji i tłumaczeniach
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word, Power Point.
- Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, rzetelność, komunikatywność.
W zamian za solidną pracę gwarantujemy:
- Zatrudnienie w drodze umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Bogaty pakiet benefitów, w szczególności: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie kosztów kształcenia, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
- Motywacyjny system wynagrodzeń.
- Atrakcyjne środowisko pracy w młodym zespole.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy o przesłanie na adres: praca@umed.lodz.pl
Dokumenty aplikacyjne, które nie będą zawierać poniższych treści nie będą brane pod uwagę:
Informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Klauzulę zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.
Informujemy:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję że:
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź;
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 42 272 52 11 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@umed.lodz.pl;
Podane przeze Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Ponadto przysługuje Państwo prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili kandydatów;
Podanie przeze Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
Odpowiemy tylko na wybrane oferty!