Rozstrzygnęcie konkursu na koncepcję kampanii Młodzi w Łodzi

Dnia 20 lutego 2012 r. Miasto Łódź (Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi) ogłosiło konkurs na opracowanie koncepcji kreatywnej oraz linii graficznej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi.
Do konkursu zgłoszonych zostało 20 prac konkursowych złożonych przez 7 uczestników konkursu.
Posiedzenie Sądu Konkursowego odbyło się dnia 6 marca 2012 r. Członkowie Sądu Konkursowego przyznali poszczególnym pracom konkursowym punktację zgodną z zapisami § 11 Regulaminu konkursu na opracowanie koncepcji kreatywnej oraz linii graficznej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi.
Największą liczbę punktów (436 pkt.) otrzymała praca konkursowa zgłoszona przez:

Great Open House Sp. z o.o. – Dialogi bez retuszu.

Protokół z posiedzenia Sądu Konkursowego do wglądu w siedzibie Organizatora konkursu:
Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy
Departament Strategii i Rozwoju
Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 113
90-430 Łódź
Pobierz: Ogłoszenie o wyniku konkursu na opracowanie koncepcji kreatywnej oraz linii graficznej kampanii propocyjnej programu Młodzi w Łodzi