Weź udział w konkursie L’Oréal Brandstorm!

Interesujesz się marketingiem? Posmakuj go w realu! Jesteś kreatywny? Pokaż nam swoje pomysły! Umiesz pracować z innymi? Stwórz 3-osobowy zespół! Świetnie łączysz fakty i wyciągasz wnioski z danych? Wykorzystaj to!
Weź udział w konkursie L’Oréal Brandstorm, stwórz 3-osobowy zespół i wymyśl nową, przełomową linię produktów dla mężczyzn we współpracy ze światowej sławy agencją kreatywną. Wyjedź do Paryża na międzynarodowy finał, wygraj 10,000 euro na wymarzoną podróż i rozpocznij karierę zawodową na Talent Development Program w L’Oréal. Rejestracja do 15 Stycznia 2014 na: www.brandstorm.loreal.com. Szukasz zespołu, informacji? Dołącz do grupy facebookowej: Brandstorm Polska 2014.
W poprzedniej edycji ponad 10,000 studentów, z 45 krajów świata wzięło udział w naszym międzynarodowym konkursie marketingowym.
W tym roku wcielicie się w rolę Brand Managera, ponadczasowej luksusowej marki amerykańskiej Kiehl’s (www.kiehls.com). W pierwszym etapie przeanalizujecie rynek, zapoznacie się z marką i zarekomendujecie niestandardowe akcje marketingowe skierowane do męskich konsumentów. Następnie stworzycie zupełnie nową, innowacyjną linię produktów dla mężczyzn i towarzyszącą tej linii strategię marketingową opartą na kampanii on-line.
Logo + Link + Zarejestruj
Konkurs krok po kroku
• Tworzycie 3-osobowy zespół studentów tej samej uczelni
• Do 15 stycznia 2014 rejestrujcie się na stronie www.brandstorm.loreal.com
• Po zatwierdzenia rejestracji otrzymujecie dostęp do materiałów pre-case study
• Do 28 lutego 2014 rozwiązujecie pre-case study i wysyłacie do nas 15 minutową prezentację
• W marcu 2014 wybrane zespoły zapraszamy do siedziby L’Oréal Polska, gdzie zaprezentujecie nam swoje pomysły, a menedżerowie marketingu podzielą się z Wami swoją wiedzą
• Najlepsze trzy zespoły, wybrane przez jury, kontynuują pracę nad case study, współpracując z renomowaną agencją reklamową oraz menedżerami z marketingu L’Oréal
• Maj 2014 – zespoły prezentują swoje pomysły, a jeden z nich zostanie polskim zwycięzcą Brandstorm 2014
• W czerwcu 2014 zwycięzcy z Polski zmierzą się z finalistami z całego świata podczas międzynarodowego finału w Paryżu.
Kto może wziąć udział?
• Studenci ostatnich dwóch lat studiów licencjackich (2,3 rok) i magisterskich (4,5 rok) – zainteresowani tematyką marketingową, którzy są ambitni, kreatywni i chcą się zmierzyć ze studentami z Polski oraz reszty świata
• Studenci zarówno dzienni jak i zaoczni
Co możesz zyskać?
• Wymarzoną podróż w dowolne miejsce na świecie
o 1 Nagroda – 10,000 euro
o 2 Nagroda – 5,000 euro
o 3 nagroda – 2,500 euro
• Możliwość sprawdzenia swojej wiedzy w praktyce i dołączenie do ekipy L’Oréal Polska w lipcu 2014 w ramach Talent Development Program
• Dużo wyzwań, dużo zabawy i dużo satysfakcji!
Pytania? Chętnie odpowiemy:
Oscar Krysik, Brandstorm Coordinator 2013/1014 oscar.krysik@loreal.com
Student Ambassador L’Oreal UŁ, kulismaciej@gmail.com
Źródło: Informacje Ambasadora firmy L’oreal na Uniwersytecie Łódzkim
Plakat Brandstorm v2