Chociaż samo zaproszenie na rozmowę to dobry znak, że potencjalny pracodawca jest Tobą zainteresowany i chce Cię lepiej poznać, to jednak nadal rozmowa z rekruterem bądź rekruterką decyduje o tym, czy zwiążemy się z daną firmą czy nie. Pandemia koronawirusa spowodowała, że wiele rozmów odbywa się online, ale podobnie jak do tradycyjnej rozmowy warto się dobrze do niej przygotować. Jakie daje szanse kandydatom rozmowa online, a jakie są ograniczenia?

Podczas webinaru odpowiemy na te i wiele innych pytań, takich jak:

  1. Jak aplikować, by oddzwonili?
  2. Jak przygotować się do rozmowy?
  3. Jak odpowiadać na zadane pytania?
  4. Jakie pytania zadawać?
  5. Jakich pytań nie zadawać?
  6. Jak rozmawiać o preferowanym wynagrodzeniu?
  7. Czy czekać na kontakt, czy dzwonić samodzielnie?
  8. Jak reagować na feedback?
  9. Rozmowa i co dalej?

Aby wziąć udział w szkoleniu skorzystaj z poniższego formularza. Link dostępowy do spotkania zostanie wysłany na podanego maila krótko przed terminem wydarzenia.

Zapraszamy!

Szkolenie organizowane jest w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń dla studentów łódzkich uczelni pn. “Twoja kariera w Twoich rękach” realizowanego w ramach programu “Młodzi w Łodzi”.