Voice Contact Center otwiera oddział w Łodzi

Voice Contact Center – spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center – otworzyła nowe centrum operacyjne w Łodzi. W łódzkim oddziale Voice Contact Center – zatrudniającym obecnie 102 konsultantów – realizowane są działania sprzedażowe dla klientów z branży finansowej oraz telekomunikacyjnej. Docelowo w nowo otwartej siedzibie zatrudnionych zostanie 300 konsultantów.
Kluczowymi założeniami rozwoju nowego centrum Voice Contact Center jest ustabilizowanie zespołu, podniesienie jego kompetencji oraz sukcesywny i kontrolowany rozwój skali prowadzonych kampanii telemarketingowych. Zarząd spółki zakłada trzykrotny wzrost wyników sprzedaży nowego oddziału przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług.
„Łódź, jako jedne z nielicznych miast w Polsce, spełnia wszystkie postawione przez nas wymagania dotyczące realizacji projektów z branży outsourcingu usług contact center. Jest to przede wszystkim prężny ośrodek akademicki, dzięki któremu mamy duże możliwości pozyskiwania nowych pracowników z pożądanymi przez nas kompetencjami. Obecność rozbudowanego i niedrogiego w utrzymaniu zaplecza związanego z infrastrukturą biurową oraz komunikacyjną w znaczący sposób przemawia na korzyść tej lokalizacji. Dodatkowo, Łódź wyrasta na europejskie centrum usług outsourcingowych i offshoringowych, dając ogromne możliwości współpracy z innymi spółkami” – powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.
Centrum Operacyjne Voice Contact Center mieści się w zrewitalizowanym kompleksie – Przędzalni Braci Muehle. Pomieszczenia zostały w pełni przystosowane i wyposażone w urządzenia niezbędne do pracy konsultantów. Zastosowane przez firmę rozwiązania IT – oparte na środowisku terminalowym oraz VMware (udostępniania wirtualnych systemów operacyjnych) – pozwalają na zdalny dostęp do aktualnych zasobów znajdujących się w siedzibie głównej.
W związku z uruchomieniem nowego oddziału, firma dokonała transferu część pracowników z warszawskiego centrum operacyjnego do nowo otwartej lokalizacji. Zaledwie w ciągu miesiąca konsultanci zatrudnieni w nowej siedzibie Voice Contact Center przeprowadzili 115 tysięcy rozmów, w tym 5,5 tysiąca z nich zakończyło się sprzedażą dla nowych lub już pozyskanych klientów.
„Polityka pracownicza naszej firmy zakłada budowanie średniej i wyższej kadry menedżerskiej w wyniku awansów wewnętrznych, stąd też wszystkie kluczowe osoby w spółce zaczynały swoją karierę od stanowiska konsultanta telefonicznego. Chcemy kontynuować ten trend i dlatego do łódzkiego oddziału Voice Contact Center w ramach awansu skierowaliśmy wyróżniających się pracowników. Zarówno siedzibę w Łodzi, jak i Warszawie traktujemy równorzędnie. W miarę rozwoju firmy będziemy promować najlepszych, bez względu na to, w jakiej lokalizacji pracują” – zapewnia Adam Kotrych.
Informacje o prowadzonej rekrutacjiVoice Contact Center w oddziale w Łodzi prowadzi w tej chwili kilka procesów rekrutacyjnych. Poszukiwane są osoby zainteresowane pracą na stanowisku:

Konsultant Telefoniczny – mile widziani studenci bądź absolwenci, nie wymagane jest doświadczenie branżowe, firma gwarantuje pakiet profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy. Zaletą oferty jest możliwość elastycznego regulowania godzin pracy i zdobycia doświadczenia w realizacji projektów dla znanych firm z różnych branż. Zgodnie z polityką personalną firmy osoby rozpoczynające pracę na stanowisku Konsultanta Telefonicznego mają szansę awansu i budowania swojej kariery w ramach struktur wewnętrznych. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: vcclodz@voicecc.pl – skontaktujemy się i podczas rozmowy rekrutacyjnej przekażemy wszelkie szczegóły dotyczące oferty.
Prowadzona jest także rekrutacja na stanowiska managerskie:
Koordynator Zespołu – poszukiwane są osoby z doświadczeniem w branży call center i w pracy na podobnym stanowisku z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem Konsultantów i procesami realizacji projektów call center. Osoby analityczne, ukierunkowane na cel, odporne na stres, ambitne. Firma oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet profesjonalnych szkoleń oraz możliwość realizacji projektów dla Klientów z wielu branż. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: vcclodz@voicecc.pl (koniecznie z dopiskiem w tytule: MŁ/KOORDYNATOR).
Trener/ Specjalista ds. Szkoleń – poszukiwane są osoby z doświadczeniem w realizacji szkoleń i innych działań jakościowych w call center. Osoby ukierunkowane na pracę z grupą, posiadające umiejętność przekazywania i weryfikowania wiedzy. Firma oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet profesjonalnych szkoleń oraz możliwość realizacji projektów dla Klientów z wielu branż. (koniecznie z dopiskiem w tytule: MŁ/TRENER).
Specjalista ds. Rekrutacji – poszukiwane są osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku (w call center, bądź agencji pracy tymczasowej na zlecenie call center), osoby skrupulatne, dokładne, lubiące pracę z ludźmi, preferowane humanistyczne kierunki studiów. Firma oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet profesjonalnych szkoleń oraz możliwość realizacji projektów dla Klientów z wielu branż. (koniecznie z dopiskiem w tytule: MŁ/SPECJALISTA DS.REKRUTACJI).
Źródło: Informacje Voice Contact Center