Studiuj po angielsku na Uniwersytecie Łódzkim

9 listopada kończy się rekrutacja na nowy podyplomowy kierunek International Marketing Management na Uniwersytecie Łódzkim.
To jedyny tego typu kierunek w Polsce, który będzie prowadzony w języku angielskim. – Jest przeznaczony dla osób, które myślą o karierze w zakresie marketingu międzynarodowego. To unikatowy program. Pozwoli łączyć fachową wiedzę akademicką z praktyką biznesową, która jest konieczna w działaniu firmy na rynkach zagranicznych – mówi Tomasz Domański, dziekan Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie będą prowadzone zajęcia.
Wykładowcami programu będą pracownicy UŁ, którzy mają doświadczenie w zakresie doradztwa marketingowego dla znanych firm. Zapraszani będą także eksperci i menedżerowie z zagranicznych przedsiębiorstw. – Studia te dają nie tylko możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy marketingowej, ale również nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych. Zajęcia będą miały charakter kameralny, w grupie znajdzie się 16 osób – zapewnia Domański.
Do programu mogą się zgłosić absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich dowolnej specjalności, którzy znają język angielski na poziomie średnim lub zaawansowanym.
Zajęcia i konsultacje będą odbywać się tylko w soboty. Po roku student otrzyma dyplom. Tematyka zajęć obejmie m.in. strategie marketingowe, finanse międzynarodowe, komunikację, strategię budowania marki, sprzedaż i negocjacje handlowe, a także zarządzanie projektami i korzystanie z funduszy europejskich. – Dokumenty aplikacyjne można pobrać z naszej strony: imm.uni.lodz.pl. Na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim oraz CV i listu motywacyjnego kandydata dokonujemy rekrutacji – tłumaczy Sylwia Dorcz z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego.
Cena studiów wynosi 6,5 tys. zł. Można opłacić ją też w dwóch ratach (po 3,5 tys. i 3 tys. zł).
Źródło: Gazeta Wyborcza Łódź