Studenckie Forum BCC zaprasza na szkolenie

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach projektu Studenckiego Forum Business Centre Club – Akademia Rozwoju Osobistego.
Nie masz ani chwili wolnego czasu, żyjesz w ciągłym biegu? A mimo to liczba spraw do załatwienia wciąż rośnie… A może masz za dużo wolnego czasu i nie umiesz go spożytkować?
Jeżeli chcesz żeby czas stał się dla Ciebie przyjacielem, zapraszamy na szkolenie:
„Szkoda czasu na marnowanie go, czyli zarządzanie sobą w czasie – metody które pozwolą Ci zyskać większą efektywność”

Czym będziemy zajmować się na szkoleniu?
• Poznamy cztery generacje zarządzania czasem
• Dowiemy się co to jest alokacja czasu
• Znajdziemy obszary w których lokujemy swój czas
• Odkryjemy jak skuteczniej i efektywniej, planować swoje zajęcia
• Wyjaśnimy również, czym jest prawdziwy relaks, i jak go osiągnąć
oraz
• bezpowrotnie rozprawimy się z pożeraczami czasu

Zapraszamy wszystkich studentów zainteresowanych tematyką szkoleń, zarządzaniem zasobami ludzkimi, rozwojem umiejętności interpersonalnych i szeroko pojętym rozwojem osobistym. A także wszystkich tych, którzy w przyjemnej atmosferze i wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach chcą rozwinąć swoje kompetencje, tak przydatne w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Prowadzący szkolenia: Emilia Mitrofaniuk
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim. Ma ponad dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Pracowała w takich firmach jak: Inditex, czy PatriziaPepe. Bardzo energiczna i aktywna, jak sama mówi: „w jej życiu ciągle musi się coś dziać”. Za swoją największą pasję uznaje szkolenia, ponieważ najwięcej satysfakcji dostarcza jej praca z ludźmi. Dlatego też rozpoczęła współpracę z Task Consulting, gdzie poza szkoleniami pracowników największych marek, jest konsultantem do spraw rozwoju osobistego.
To wszystko już: 20 stycznia 2012 r.
Miejsce: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
Godzina : 11.00-19.00
Inwestycja: 39 złotych
Maksymalna liczba miejsc : 25
Zapisy pod adresem: a.grzejda@sfbcc.org.pl
Liczba miejsc ograniczona – śpieszcie się!
Źródło: Informacje Organizatora