Studenci z Europy zaprojektują gry i aplikacje

ggulivrr-11-638
Od 12 do 23 września na Uniwersytecie Łódzkim realizowany będzie projekt GGULIVRR@Lodz2016. To międzynarodowy projekt IT, którego celem jest włączenie do wspólnej pracy naukowo-badawczej studentów i naukowców z Portugalii, Irlandii, Belgii, Finlandii i Polski.

W projekcie wezmą udział studenci kierunków informatycznych, ale także kierunków turystycznych, nauczycielskich, zarządzania, filologicznych, graficznych – w sumie 50 osób. Przez dwa tygodnie, podzieleni na kilka zespołów, będą tworzyć prototypy gier i aplikacji promujących Łódź Akademicką, przybliżających i prezentujących Łódź jako miejsce atrakcyjne dla polskich i zagranicznych studentów.

Uniwersytet Łódzki gościł już dwie edycje projektu GGULIVRR. Efektem pracy międzynarodowych zespołów w 2014 i 2015 r. były dwie aplikacje. Dla muzeum „SE-MA-FOR” i Fundacji Urban Forms. Stworzono też cztery prototypy aplikacji dla EC1. Projekt GGULIVRR jest współfinansowany ze środków Urzędu Miasta Łodzi.

Źródło: Informacje Rzecznika Prasowego Uniwersytetu Łódzkiego