Zakres zadań:

  • zapoznanie się z funkcjonowaniem działu zobowiązań
  • weryfikacja przychodzących dokumentów
  • wyjaśnianie niezgodności na fakturach
  • sprawdzanie sald dostawców oraz kontakt z nimi w celu wyjaśnienia rozbieżności
  • księgowanie faktur zakupowych
  • przygotowywanie zestawień w programie Excel
  • skanowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych

Wymagania:

  • Angielski: średniozaawansowany
  • Mile widziane doświadczenie w finansach
  • Dokładność i sumienność
  • Komunikatywność
  • Obsługa programu Excel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dostępność w wymiarze min. 20 h tygodniowo

Oferujemy:

  • Możliwość aktywnego uczestniczenia w codziennej pracy działu Accounts Payable
  • Wyzwania pozwalające na rozwój w ramach Shared Service Center
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym i multi-kulturowym środowisku
  • Możliwość przedłużenia współpracy po zakończeniu praktyk
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych w kontaktach biznesowych
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Dostęp do platformy językowej
  • Możliwość pracy hybrydowej (home office 2 dni w tygodniu)