Rossmann rekrutuje do nowego Zespołu

Dołącz do Zespołu, który jest nowy i ma przed sobą duże wyzwania. Dostaniesz szansę współtworzenia nowej struktury u Lidera swojej branży i perspektywę bardzo ciekawych i ambitnych projektów.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce, natomiast swoją centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co doku nowych sklepów rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Kogo szukamy?

Charakteryzuje Cię ciekawość ludzi i ludzkich motywacji? Wiesz czym jest rynek Retail i FMCG? Masz doświadczenie we wdrażaniu i wykorzystywaniu technologii, które pomagają badać motywacje decyzji zakupowych? Myślisz strategicznie, poszukujesz rozwiązań, posiadasz wiedzę technologiczną? Masz analityczne spojrzenie na rzeczywistość, a jednocześnie potrafisz dokonać szybkiej syntezy swoich obserwacji?

Jeśli Twoje odpowiedzi na te pytania są twierdzące, to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!

Dołącz do Zespołu, który jest nowy i ma przed sobą duże wyzwania. Dostaniesz szansę współtworzenia nowej struktury u Lidera swojej branży i perspektywę bardzo ciekawych i ambitnych projektów.

Specjalista ds. Marketing Intelligence

Miejsce pracy: Łódź

Jakie wyzwania staną przed Tobą?

  • Wdrożenie nowych narzędzi analitycznych, służących do zbierania wiedzy o konsumencie;
  • Dostarczanie bieżących danych nt. konsumenta, a także stawianie hipotez i ich weryfikacja;
  • Przedstawianie kluczowych wniosków z badań i analizy danych do Zespołu;
  • Poszukiwanie sposobów realizacji założeń strategicznych;
  • Analiza danych z wielu źródeł jednocześnie i szybkie wyciągnie wniosków.

Jakie umiejętności musisz posiadać?

  • Koniecznie: znajomość technologii, służących do badania Shoppera (Customer Journey O+O, badania ilościowe, badania emocji, eye-tracking etc.);
  • Znajomość SPSS (także Nielsen Answers oraz panelu GfK);
  • Doświadczenie w analizie danych konsumenckich (najlepiej po stronie retailera);
  • Mile widziana: Praktyczna wiedza z zakresu ekonomii behawioralnej;
  • Komunikatywność, zaangażowanie, sumienność, kreatywność;
  • Umiejętność pracy zespołowej i dzielenia się wiedzą.

Zatrudnionym osobom oferujemy:

  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków;
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy;
  • Bogaty pakiet socjalny.
  • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@rossmann.com.pl

Specjalista ds. e-commerce

Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Analizowanie i interpretowanie danych z zakresu analityki internetowej;
  • Analizowanie, interpretowanie i raportowanie wdrażanych rozwiązań;
  • Tworzenie testów A/B oraz ich analizowanie i raportowanie
  • Osadzanie skryptów analitycznych;
  • Research trendów e-commerco’wych oraz poszukiwanie nowych funkcjonalności i rozwiązań do sklepów internetowych;
  • Administracja sklepem internetowym.
  • Wymagania:
  • Umiejętności analityczne;
  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize; Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym;
  • Umiejętność przeprowadzania testów UX i testów AB;
  • Znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym i e-Commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce;
  • Znajomość html;
  • Kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • Biegły j. angielski.
  • Zatrudnionym osobom oferujemy:
  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków;
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy;
  • Bogaty pakiet socjalny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@rossmann.com.pl

Źródło: Rossmann