Premiera spotów promocyjnych naszego Miasta

W Muzeum Kinematografii zaprezentowano dziś spoty i film promujące Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych.
Spoty o Łodzi może nie są doskonałe, ale są INNE. Na pewno Łódź nie będzie się wstydzić odwagi, oryginalności i szczerości jaka z nich emanuje. Ja, jako mieszkaniec tego miasta jestem dumny, że ich główne założenie to stawianie na LUDZI, którzy zdecydowali się tutaj zostać i tworzyć. To oni budują pozytywny wizerunek Łodzi. Osobiście dość mam wylukrowanych spotów promocyjnych innych miast. Nie wierzę im. Nie wstydźmy się tego skąd jesteśmy. Bądźmy sobą. Tylko tak możemy pokonać szarość i apatię.”– Piotr Szczepański, operator, reżyser, scenarzysta.
Spoty oraz film prezentują niesztampowe podejście do marketingu regionów i wielką szczerość w pokazaniu Łodzi taką, jaka jest. Spoty zmierzą się z powierzchownym wizerunkiem Łodzi postindustrialnej i w autentyczny sposób ukazują miasto w kontekście archetypu Feniksa odradzającego się z popiołów.
„W naszej produkcji skupimy się na młodej kreatywnej sile Łodzi, która rozkwita na surowej tkance miejskiej, dzięki czemu przeradza się w nie dającą się zignorować energię twórczą.” – mówi Daniel Rakus, autor koncepcji, łodzianin, absolwent UŁ.
Zapraszamy do obejrzenia filmu oraz czterech spotów:
FILM PROMOCYJNY

SPOT EDUKACJA

SPOT GOSPODARKA

SPOT KULTURA

SPOT TURYSTYKA

Projekt „Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych” realizowany jest przez Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta w 2012r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego.
Źródło: www.uml.lodz.pl