Ostatnie dni rejestracji do konkursu GMC Poland 2013

Już ponad 200 zespołów zgłosiło się do 14 edycji konkursu GMC Poland. Rekrutacja zespołów (3-5 osób) trwa do 30 października.
Ta największa na świecie biznesowa symulacja już od wielu lat cieszy się w Polsce dużą popularnością, szczególnie wśród studentów. Drużyny biorące udział w konkursie, występując w roli zarządu, decydują o rozwoju i działalności swojej wirtualnej firmy. Podejmując w każdym cyklu ponad 60 decyzji, zespoły konkurują ze sobą na symulowanych rynkach.
Udział w konkursie to przede wszystkim szansa na rozwój osobisty i rozwój zawodowy. Nawet nie wygrywając można zdobyć interesujące doświadczenie, które w przyszłości można wykorzystać w pracy. Innowacyjność konkursu i możliwość poprowadzenia wirtualnej firmy w symulacji, to szansa na sprawdzenie się w roli menadżera. Mówi Krzysztof, student Uniwersytetu Łódzkiego, który już po raz drugi zarejestrował się do udziału w rywalizacji.
Konkurs jest również okazją dla studentów, żeby wzbogacić swoje cv i zaprezentować się potencjalnym pracodawcom. Udział zespołów studenckich w GMC sponsorują między innymi takie firmy jak KPMG czy Bank Zachodni WBK. Gra jest świetną okazją do zdobycia dodatkowych kompetencji z zakresu świadomości biznesowej i wpływu podejmowanych decyzji na sytuację firmy. Inwestując w zespoły studenckie chcemy przyczynić się do rozwoju świadomej biznesowo przyszłej kadry – deklaruje Paweł Noculak, Dyrektor ds. Rozwoju w BZ WBK.
Aby zgłosić chęć udziału w konkursie należy:
– utworzyć zespół (3-5 osób) – istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
– wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/
– po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl
Zarejestrowane zespoły otrzymają informację o zakwalifikowaniu się do konkursu przed rozpoczęciem programu treningowego (tj. do 25.11) (sponsorzy dokonają wyboru zespołów, które wystartują w konkursie)
Więcej informacji na www.gmcpoland.pl
Organizator w Polsce: BIGRAM;
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie;
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG;
Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank;
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Students.pl, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, Eurostudent
Źródło: Informacje Organizatora
GMC_R