Łódź Jungle Web 2014

24 i 25 kwietnia Uniwersytet Łódzki zamieni się w internetową dżunglę, a Łódź po raz trzeci stanie się stolicą najnowszych technologii, IT, marketingu oraz social media za sprawą kolejnej edycji ogólnopolskiej konferencji Łódź Jungle Web. W ciągu dwóch dni na uczestników czeka kilkanaście bezpłatnych warsztatów i prelekcji prowadzonych przez najlepszych specjalistów z branży marketingowej oraz IT. Wśród wielu firm prowadzących warsztaty znajdą się między innymi Microsoft, Ericpol, ATOM, Brand24, BRIEF czy K2.
W tym roku po raz trzeci w Łodzi odbędzie się konferencja Jungle Web, która już na trwałe wpisała się do kalendarza ogólnopolskich branżowych wydarzeń z zakresu nowych technologii, IT, social media, reklamy oraz marketingu. Poprzednie edycje tej imprezy pokazują, iż z roku na rok Jungle Web cieszy się coraz większą popularnością nie tylko samych studentów, którzy mają okazję spotkać się z najlepszymi specjalistami z danej branży i bezpłatnie uczestniczyć w tematycznych warsztatach i prelekcjach, jak również wśród firm, dla których impreza ta stanowi doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów. Dlatego też w Jungle Web obok ogólnopolskich firm czy międzynarodowych korporacji udział biorą także rodzime łódzkie firmy, które odniosły już branżowy sukces. Tym bardziej godnym podkreślenia jest fakt, iż za sukcesem tej konferencji stoją łódzcy studenci z koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, którzy od trzech lat organizują tę imprezę.
Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty
Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem ‘Web w Łeb’, które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej. Wśród wielu prelegentów już po raz trzeci na konferencji pojawi się Michał Sadowski (Brand24). Tym razem będzie mówił o tym jak tworzyć i promować swój biznes w sieci. Artur Roguski (Brief) poruszy popularny temat content marketingu – czym jest oraz jak go tworzyć. Rafał Madycki (Microsoft) będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej. Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. Całość programu dostępna jest na stronie internetowej wydarzenia, a także na fanpage’u Łódź Jungle Web. Partnerzy konferencji: ATOM Media Interaktywne, BRIEF, Digital Touch, Ericpol, IAB Polska, inClick, K2, LemonSkyJWT, Lubię To, mBank, Microsoft, NaTemat, Redmobile, SentiOne, studio PRowokacja Agencja Public Relations, VML Poland będą poruszać między innymi tematy z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, rozszerzonej rzeczywistości w mobilnych technologiach, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, Usability czy ePR – wizerunku w sieci. Partnerami głównymi tegorocznej konferencji Jungle Web są firmy Ericpol oraz inClick, natomiast partnerem kreatywnym już po raz drugi została agencja ATOM Media Interaktywne. Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja – agencja Public Relations.
Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi
Organizatorzy konferencji – członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, iż tak jak w latach poprzednich podczas tej dwudniowej imprezy będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera przeplatana konkursami, poczęstunkiem dla uczestników oraz zagajnikiem chilloutowym jako idealnym miejscem do networkingu i kontaktu z ludźmi pracującymi w branży. Natomiast po każdym dniu prelekcji i warsztatów uczestnicy, jak i osoby reprezentujące firmy, będą mogły nawiązać wspólny, nieformalny kontakt podczas after party.
Gdzie i kiedy czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje
Tegoroczna edycja Jungle Web odbędzie się 24-25 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1)
Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl
Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznej Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fanpage’u www.facebook.com/LodzJungleWeb
Źródło: Informacje studio PRowokacja Agencja Public Relations
Konferencja Jungle Web 2014