Konkurs na koncepcję kreatywną kampanii programu Młodzi w Łodzi

Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy ogłasza konkurs na opracowanie koncepcji kreatywnej oraz linii graficznej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi.
Uczestnik konkursu przygotuje koncepcję kreatywną kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi, zachęcającej do studiowania w Łodzi, rozumianą jako propozycję działań składających się na całościową wizję kampanii (w tym w szczególności działania outdoorowe i działania w Internecie) oraz propozycję projektów graficznych linii kreatywnej w wersji elektronicznej. Dostarczone projekty graficzne powinny zawierać przynajmniej trzy różne propozycje layoutu nośnika typu billboard.
Prace konkursowe powinny być przesłane przez Uczestników drogą elektroniczną na adres mailowy j.grzegory@uml.lodz.pl w terminie do dnia 5 marca 2012 r. do godz. 12.00, z wpisanym w tytule maila hasłem „Konkurs na koncepcję kampanii promocyjnej Młodzi w Łodzi”.
Nagrodą w konkursie będzie zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na opracowanie projektów graficznych nośników reklamowych zaproponowanych w koncepcji kreatywnej kampanii przedstawionej przez zwycięzcę konkursu.
Więcej informacji w Regulaminie konkursu.

Pobierz:REGULAMIN KONKURSU

Pobierz: Załącznik nr 1 – Brief kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi

Pobierz: Załącznik nr 2 i 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Wykaz Usług

Pobierz: Załącznik nr 4 – Projekt umowy

Źródło: Informacje Organizatora