Konkurs L’Oréal Brandstorm

Chcesz się poczuć jak dyrektor marketingu globalnej marki będąc jeszcze na studiach? Weź udział w konkursie L’Oréal Brandstorm, utwórz 3-osobowy zespół i razem pracujcie nad innowacyjną strategię marketingową. Reprezentuj L’Oréal Polska w Finale w Paryżu i wygraj wycieczka wartą 10,000 € w dowolne miejsce na świecie!
Wasza Misja: Przełomowa innowacja
Ponad 60 000 studentów, z 45 krajów świata wzięło już udział w naszym unikalnym, międzynarodowym konkursie marketingowym.
W tym roku przed uczestnikami konkursu zupełnie nowe wyzwanie! Wcielicie się w rolę Dyrektora Marketingu na obszar Azji południowo-wschodniej dla jednej z naszych największych marek – L’Oréal Paris. W ramach pre-case study przeanalizujecie podległy Wam rynek i zarekomendujecie, który produkt z istniejącego portfolio kategorii „Haircare & Styling” warto na nim wprowadzić. Następnie stworzycie zupełnie nowy, innowacyjny produkt i towarzyszącą mu niepowtarzalną kampanię marketingową.
Konkurs krok po kroku?
– Tworzycie 3-osobowy zespół studentów z tej samej uczelni
– Rejestrujecie się na stronie www.brandstorm.loreal.comdo 31 stycznia 2013
– Czekacie kilka dni na potwierdzenie Waszej rejestracji i otrzymujecie dostęp do pre-case study
– Rozwiązujecie pre-case study do 10 lutego 2013
– Wybrane zespoły zapraszamy na Briefing Day w L’Oréal Polska w marcu 2013
– Trzy najlepsze zespoły kontynuują pracę nad case study, współpracując z renomowaną agencją reklamowąoraz specjalistami ds. marketingu L’Oréal
– Zwycięzcy polskiego finału zmierzą się z resztą świata podczas międzynarodowego Finału w Paryżu w czerwcu 2013
Kto może wziąć udział?
Studenci dwóch ostatnich lat studiów licencjackich oraz magisterskich,
– … którzy chcą spróbować swoich sił w marketingu, wykorzystać swoją kreatywność, strategiczne myślenie i pasję oraz zmierzyć się ze studentami z Polski i całego świata
Dlaczego warto?
– 1 nagroda – wycieczka warta €10,000 w dowolne miejsce na świecie oraz puchar L’Oréal Brandstorm
– 2 nagroda – wycieczka warta €5,000 w dowolne miejsce na świecie
– 3 nagroda – wycieczka warta €2,500 w dowolne miejsce na świecie
– A także: możliwość sprawdzenia swojej marketingowej wiedzy w praktyce i rozpoczęcia Talent Development Program w L’Oréal Polska od lipca 2013.
Źródło: Informacje Organizatora