Internetowi giganci w Łodzi

Google, Microsoft, IAB Polska, Nk.pl, Havas Worldwide Digital, Brand24, Ericpol i Listonic. Giganci nowych technologii będą uczyć łódzkich studentów.
Konferencja Jungle Web 2013 organizowana przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM, odbędzie się 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Młodzi i kreatywni już po raz drugi przekonali do swojej inicjatywy elitę polskiej branży interaktywnej.
Młodzi kreatywni
To już druga edycja konferencji organizowanej przez pasjonatów marketingu internetowego. W ubiegłym roku do udziału zgłosiło się ponad 350 osób z całej Polski. Konferencja Łódź Jungle Web skierowana jest do studentów, interesujących się marketingiem i nowymi technologiami, a także tematyką social mediów i reklamą w Internecie. Łódź Jungle Web 2013 to jedyne wydarzenie, które w tak wszechstronny sposób pokazuje siłę narzędzi marketingu internetowego. – Naszym celem jest stworzenie miejsca, w którym biznes łączy się z nauką. Już po raz drugi młodzi ludzie przekonali do swojej inicjatywy branżę interaktywną i udowodnili, że taka współpraca jest możliwa. Dzięki tego typu spotkaniom studenci otrzymują niepowtarzalną szansę zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności, które mogą wykorzystać w przyszłości – mówi dr Bartłomiej Kurzyk, pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia Uniwersytetu Łódzkiego, opiekun Koła Naukowego MarkeTEAM.
Światowi giganci, lokalni liderzy
Zaproszeni goście to nazwiska szeroko znane w branży interaktywnej, wśród nich m.in.: Mariusz Gąsiewski, CEE Mobile Solutions z Google Polska, który opowie, jak wykorzystać nowe technologie w rozwijaniu i promocji firmy oraz Rafał Madycki, Developer Specialist z Microsoft, który podczas warsztatów przedstawi nowe możliwości tworzenia aplikacji dla systemu Windows 8.
O planowaniu działań marketingowych marki w nowych mediach powie Szymon Szymański, Executive Director z Havas Worldwide Digital, a o tym, jak vlog staje się sposobem na życie – Łukasz Jakóbiak, twórca i prowadzący pierwszy internetowy talk-show „20m2 Łukasza”. Fanów książki „Gra o tron” zapraszamy na warsztaty z Arturem Roguskim, Online Marketing Manager magazynu Brief, który pokaże jak przygotować strategię komunikacji dla wybranego miasta z powieści. Natomiast podczas warsztatów z Joanną Berlińską, właścicielką agencji Żarówka PR i Marketing, uczestnicy przekonają się czy warto „kłamać” w sieci.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc, uczestnicy proszeni są o wcześniejszą rejestrację poprzez stronę internetową. Więcej informacji na www.jungleweb.pl
Źródło: Informacje Organizatora