Hiperaktywny marketing – co o nim wiesz?

Internet to przyszłość – tyle się o tym mówi, ale jak się do tego zabrać? Już 16 maja br. odbędzie się projekt SKN Marketingu AIDA oraz łódzkiej firmy MOSQI.TO, którego tematem będzie:

Hiperaktywny marketing – co o nim wiesz?

Na spotkaniu dowiecie się:
– na czym polega Brand Advertising
– jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową
– jak wykorzystać Internet w promocji marki
– na czym polega branded kontent
– jak ważna jest reklama w budowaniu wizerunku firmy
Gośćmi spotkania będzie znana łódzka firma – MOSQI.TO, która specjalizuje się w przygotowaniu kreacji, strategii kampanii zarówno wizerunkowych, reklamowych, jak i sprzedażowych. Zaufali im m. in. IKEA, mBank, Knorr, ING Bank Śląski, a także Manufaktura, wprowadzając Tuters.
To wszystko już: 16 maja 2013 r.
Godzina: 11:30 – 13:00
Miejsce: Wydział Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 w Łodzi, Sala: 309 (III piętro)
Liczba miejsc ograniczona!
Chcesz mieć pewne miejsce? Wyślij swoje imię i nazwisko na adres: sknaida@gmail.com
Źródło: Informacje Studenckiego Koła Marketingu AIDA