Czwartek Social Media po raz 5 w Łodzi

23 stycznia w Łodzi odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Czwartek Social Media. Wydarzenie ma charakter cykliczny i otwarty. Czwartkowe Spotkania Social Media są inicjatywą ogólnopolską, która odbywa się w wybranych miasta w Polsce. Tematem przewodnim jest przede wszystkim social media, jednak tematyka wystąpień często wykracza poza to, poruszający obszary marketingu, startupów czy PR-u. Ideą spotkań jest integracja szeroko pojętej branży marketingowej, budowanie nowych relacji, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, a przede wszystkim dobra zabawa.
Pomysł na organizację „czwartków” narodził się z odczucia, iż w Łodzi brakuje inicjatyw związanych z branżą marketingową. Chcieliśmy stworzyć spotkania, które zarówno będą umożliwiały zintegrowanie się branży marketingowej, jak również będą otwarte na nowe osoby. – mówi Adrian Kornacki, organizator Czwartek Social Media w Łodzi – Na spotkania zapraszamy prelegentów z całej Polski, którzy posiadają wiedzą i doświadczenie, a zarazem są otwarci i chętnie się nimi dzielą.
Wśród prelegentów wystąpią:
Michał Sadowski – założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Współtwórca serwisów odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor książki „Rewolucja Social Media”. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.
Temat prezentacji: „Po co mi ten cały monitoring Internetów? Przypadki użycia”
Artur Roguski – marketingiem online oraz social media zaczął zajmować się w agencji Ogilvy Interactive w Warszawie – najlepszej agencji interaktywnej roku 2011 według Marketing&More. Ukształtowało to jego poglądy na to czym są media społecznościowe i jaka jest ich siła w kampaniach 360 stopni. Aktualnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym „Brief”.
Temat prezentacji: „Rola social media w kampaniach 360 stopni”
Łukasz Kępinski – #Nauki Polityczne #Marketing Polityczny #Magister #Erasmus #Imprezy dla Studentów #Monetyzacja Facebooka #Social Media #Facebook #Youtube #Social Ads #Twitter #Komunikacja #4 Lata Doświadczenia #Dział Strategii #Kreatywność #Pracowitość #Chaos #Polska #Pilipiuk #Palahniuk #Pływanie Chcąc rozwiać wszelkie wątpliwości, które mogą najść czytelnika résumé mej osoby– tak, potrafię i często zdarza mi się ułożyć zdanie, nawet wielokrotnie złożone.
Temat prezentacji: „Wpływ Social Media na SEO”
Na spotkania przychodzą zarówno pracownicy agencji marketingowych, startupowcy czy freelancerzy, ale także młode osoby, głównie studenci, którzy albo dopiero zaczynają swoją karierę w branży lub są zainteresowani tematyką poruszaną podczas prezentacji. – dodaje Michał Bielawski, organizator Czwartek Social Media w Łodzi – Udział w spotkaniu daje możliwość nie tylko do poszerzenia wiedzy z wybranych zagadnień, ale przede wszystkim poznania osób z branży, co często przeradza się we wspólne projekty biznesowe czy znalezienie pracy.
5. Czwartek Social Media odbędzie się w Niebostanie przy ulicy Piotrkowskiej 17 w Łodzi. Wydarzenie rozpocznie się od godziny 19. Wśród prelegentów wystąpią Michał Sadowski (Brand24) oraz Artur Roguski (Brief). Udział w spotkaniu jest bezpłatny i otwarty, jednak wymagana jest rejestracja na stronie wydarzenia: www.czwrtk.pl.
Źródło: Informacje Organizatora
942565_465275113567898_1203613267_n