Aromamarketing – przez nos do serca klienta!

Można zamknąć oczy, zatkać uszy, ale nie można przestać oddychać … Już 12 grudnia br. odbędzie się projekt SKN Marketingu AIDA, którego tematem będzie:

Aromamarketing – przez nos do serca klienta!

Marketing zapachowy to jedna z najważniejszych dziedzin wspierających sprzedaż bezpośrednią. Na naszym kolejnym spotkaniu będziecie mogli dowiedzieć się więcej o marketingu sensorycznym, poznać firmę, która stosuje taki rodzaj reklamy, a także przekonać się o sile działania zapachów na własnej skórze!
Zaproszeni goście udowodnią, że nie można oprzeć się reklamie zapachowej. Każdego dnia zapach ma znaczący wpływ na nasze zachowanie, nastrój czy emocje – nie możemy go ignorować, ponieważ jest on odbierany niezależnie od naszej woli. Zbliżające się święta Bożego Narodzenia, zapach wanilii, pomarańczy oraz goździków to doskonałe „wabiki” na klientów. Przyjdź i dowiedz się, jak innymi zapachami można kusić oraz jak odnieść sukces stosując w sprzedaży coraz bardziej popularny aromamarekting.
Gośćmi spotkania będą przedstawiciele znanej, warszawskiej firmy – Internet Media Services S.A., która specjalizuje się w marketingu sensorycznym oraz muzycznym. O magii zapachu, świąt oraz wabieniu klienta opowiedzą: Małgorzata Belke oraz Wojciech Grędziński. Firma obecnie współpracuje m.in. z liniami lotniczymi LOT, z salonami Valentino, Home & You, Endo, CCC, Qazi, Boti, Lavard, Li Parie, Galeriami Handlowymi.
To wszystko już: 12 grudnia 2012 r.
Godzina: 11:30 – 13:00
Miejsce: Wydział Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 w Łodzi
Sala: 215 (II piętro)
Liczba miejsc ograniczona!
Chcesz mieć pewne miejsce? Wyślij swoje imię i nazwisko na adres:
sknaida@gmail.com
Źródło: Informacje Organizatora