Zarządzanie Marką – warsztaty Procter&Gamble

Dowiedz się jak w praktyce wygląda praca działu marketingu oraz na czym polega zarządzanie marką w jednej z największych firm z branży FMCG.
W czasie warsztatu prowadzonego przez Managera z Działu Marketingu P&G, będziesz miał okazję dowiedzieć się jak powstaje profesjonalna kampania promocyjna dla jednego z najpopularniejszych na świecie produktów w swojej kategorii. Weźmiesz udział w analizie spotów reklamowych największych światowych marek i dowiesz się co decyduje o ich sukcesie.
Warsztat będzie w całości oparty na rzeczywistym przykładzie jednej z marek P&G.
Warsztat będzie prowadzony przez Panią Urszulę Biegańską – Associate Brand Managera Procter&Gamble, odpowiedzialną za marki Pantene i Shamtu w Polsce.
Warsztat odbędzie się 14.04.2010 r. na Wydział Zarządzania w sali 311 w godz. 13.15 – 15.15.
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 13.04.2010
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: arturmaranda@gmail.com
W treści zgłoszenia prosimy podać: nazwisko, imię, e-mail, kierunek studiów, rok studiów.
Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające ich udział w warsztacie oraz drobne upominki od P&G.
Źródło: Informacje Organizatora
pg-last-2