W ostatnim tygodniu marca na łódzkich uczelniach pojawiło się kolejne wydanie Magazynu Forward. Tym razem tematem przewodnim Magazynu wydawanego przez studentów z Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego jest crowdfunding, czyli bardzo pomysłowy sposób na pozyskiwanie finansowania do nawet najambitniejszych projektów od społeczności lokalnej, bądź internautów z całego świata. Kilku praktycznych porad udzielił także Karol Król – specjalista od gospodarki społecznościowej oraz wiceprezes Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu. Z wywiadu dowiecie się co należy zrobić aby skutecznie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców i jaka przyszłość czeka finansowanie społecznościowe w Polsce.
W Magazynie Forward no 16 znalazły się ponadto artykuły:
• Luzowanie ilościowe w Ameryce – cudów w finansach nie ma,
• Rachunkowość otwartych ksiąg, dodatkowa szansa czy zagrożenie,
• Populizm prawniczy i jego skutki,
• Wygięte ekrany w smartfonach – przyszłość czy zbędny bajer? Historia smartfonów w pigułce
I jeszcze więcej!
Magazyn Forward to inicjatywa Studenckiego Koła Naukowego Progress, dostępny jest na największych uczelniach w kraju oraz w Internecie:
https://issuu.com/forward.mag/docs/forward_no_16