Dla potrzeb praktycznego wsparcia Działu Customer Service oraz Działu Quality, poszukujemy 2 Osób, które chciałyby rozwijać swój potencjał i zdobyć doświadczenie w obszarach wskazanych działów.
Zapraszamy do zapoznania się z zakresami obowiązków w obu działach oraz aplikowania:
https://rrd.elevato.net/pl/staz-csqc,ja,101?source=44630
Dział Jakości
-Wsparcie w zakresie weryfikacji jakościowej etykiet,
-Obsługa systemu dokumentacji wewnętrznej klienta,
-Obsługa weryfikatora kodów,
-Weryfikacja specyfikacji produktu,
-Przygotowanie zestawień i raportów,
-Udział w spotkaniach.
Dział Obsługi Klienta
-Obsługa systemu w zakresie przygotowywania zleceń produkcyjnych oraz generowanie dokumentów z systemu,
-Wsparcie w zakresie procesowania testów ustawień systemowych,
-Weryfikacja dokumentacji produkcyjnej,
-Przygotowanie zestawień i raportów,
-Udział w spotkaniach.