Twój zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie sprzedaży i serwisu
  • telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych i sprzedażowych wg standardów Importera
  • praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • komunikatywny poziom znajomości języka angielskiego
  • znajomość i obsługa pakietu MS Office
  • skrupulatność, systematyczność w pracy
  • wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta

To oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej firmie podążającej za trendami rynkowymi, wpierającej Twoje aspiracje zawodowe oraz stwarzającej możliwości rozwoju zawodowego
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atmosferę otwartości, wzajemnego szacunku, relacje partnerskie na wszystkich poziomach organizacji
  • okres wdrożenia w asyście specjalistów
  • szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń
  • realną szansę awansu
  • dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe
  • dofinansowanie do zajęć sportowych oraz opieki medycznej
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym