Zdajemy sobie sprawę z tego, jak wiele wyzwań może pojawić się podczas poszukiwania pracy, zwłaszcza gdy jesteś na samym początku drogi zawodowej. Przeglądanie ogłoszeń, przygotowanie CV, rozmowy rekrutacyjne…
Jak w tym wszystkim się nie pogubić i przejść przez ten proces bezproblemowo? Mamy na to odpowiedź!
Randstad Polska we współpracy z Urzędem Miasta Łódź serdecznie zaprasza studentów na warsztaty online, podczas których podzielimy się wiedzą na temat przebiegu procesu rekrutacyjnego w kontekście sektora SSC/BPO.Nasze Ekspertki pokażą, jakie możliwości zawodowego oferują międzynarodowe firmy, w jaki sposób odpowiednio przygotować się do skutecznego poszukiwania pracy oraz jaką pomoc oferują agencje rekrutacyjne. Podzielimy się wskazówkami zarówno na temat pierwszego CV, profilu na LinkedIn, czy też samych procesów, w których można rozpocząć swoją karierę. Zdradzimy również wskazówki, jak poradzić sobie ze stresem, czy w jaki sposób rozmawiać o finansach.
Spotkanie odbędzie się na platformie Google Meets w dniu 15 listopada o godzinie 13:30 i potrwa ok. 3 godzin. Oprócz informacji, którymi podzielą się prowadzące, będzie również możliwość zadawania pytań i aktywnego uczestnictwa w dyskusjach.
Szkolenie – webinar dedykowane jest studentom wszystkich łódzkich uczelni. Liczba miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Aby wziąć udział w szkoleniu zaloguj się i zarejestruj korzystając z formularza aplikacji poniżej. Link do webinaru zostanie udostępniony zgłoszonym uczestnikom.