„Łódź się nosi”. Studenci chcą promować pozytywny wizerunek miasta.

IMG_2643

Studenci Politechniki Łódzkiej mają pomysł, jak promować swoje miasto. Stworzyli kilkanaście projektów pod hasłem „Budowanie pozytywnego wizerunku marki miasta Łódź”.

Swoje koncepcje studenci przedstawili urzędnikom magistratu, mówi dr Monika Malinowska-Olszowy z Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej Politechniki Łódzkiej. – Prowadzę wykład na temat zarządzania marką, więc stwierdziłam, że dobrze byłoby wyjść poza suchy wykład i czystą teorię i tak powstał pomysł na projekt społeczny, który może przełożyć się na całe miasto – wyjaśnia.

Propozycją, która spotkała się z największym zainteresowaniem, jest projekt pod nazwą „Łódź się nosi”. – Chcemy, żeby lokalni producenci ubrań, razem działali dla dobra miasta – tłumaczy Urszula Olejnik, studentka Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej.– Chcemy stworzyć wspólną przestrzeń, w której producenci, przedsiębiorcy, artyści, a nawet studenci z regionu łódzkiego mogliby tworzyć projekty i różnego rodzaju gadżety tekstylne, związane z miastem. Byłaby to taka platforma, na której mogliby swobodnie promować swoje wyroby – dodaje.

Teraz studenci Politechniki Łódzkiej wraz z urzędnikami Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Łodzi, będą rozmawiać o tym, kiedy i jak projekt będzie realizowany. Być może jeszcze w tym roku, pojawią się pierwsze ubrania z metką „Łódź się nosi”.

Posłuchaj relacji naszego reportera i dowiedz się więcej.

Źródło: Radio Łódź