Studenci Politechniki Łódzkiej mają pomysł, jak promować swoje miasto. Stworzyli kilkanaście projektów pod hasłem „Budowanie pozytywnego wizerunku marki miasta Łódź”.
Swoje koncepcje studenci przedstawili urzędnikom magistratu, mówi dr Monika Malinowska-Olszowy z Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej Politechniki Łódzkiej. – Prowadzę wykład na temat zarządzania marką, więc stwierdziłam, że dobrze byłoby wyjść poza suchy wykład i czystą teorię i tak powstał pomysł na projekt społeczny, który może przełożyć się na całe miasto – wyjaśnia.
Propozycją, która spotkała się z największym zainteresowaniem, jest projekt pod nazwą „Łódź się nosi”. – Chcemy, żeby lokalni producenci ubrań, razem działali dla dobra miasta – tłumaczy Urszula Olejnik, studentka Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej.– Chcemy stworzyć wspólną przestrzeń, w której producenci, przedsiębiorcy, artyści, a nawet studenci z regionu łódzkiego mogliby tworzyć projekty i różnego rodzaju gadżety tekstylne, związane z miastem. Byłaby to taka platforma, na której mogliby swobodnie promować swoje wyroby – dodaje.
Teraz studenci Politechniki Łódzkiej wraz z urzędnikami Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Łodzi, będą rozmawiać o tym, kiedy i jak projekt będzie realizowany. Być może jeszcze w tym roku, pojawią się pierwsze ubrania z metką „Łódź się nosi”.
Posłuchaj relacji naszego reportera i dowiedz się więcej.
Źródło: Radio Łódź