Informacja o wyniku postępowania – internetowa łódzka gra miejska

Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 25 października 2013 r. w sprawie wyłonienia Wykonawcy do realizacji usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i zainstalowaniu internetowej łódzkiej gry miejskiej, pod roboczym tytułem „Młodzi orientują się w Łodzi”, do implementacji na stronie www.mlodziwlodzi.pl w ramach projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 31 października 2013 r. do Urzędu Miasta Łodzi wpłynęły 2 oferty.

Zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego kryteriami oraz wyznaczonym algorytmem

1. Cena ofertowa- waga 60%
Pc= Cmin/Cbad x 100 pkt x 0,6
Pc- liczba punktów w zakresie kryterium Cena
Cmin- najniższa cena spośród złożonych ofert
Cbad- cena badanej oferty

2. Ocena atrakcyjności merytorycznej wstępnego scenariusza
ilość przyznanych punktów- waga 20 %
Ps= Psbad/ Psmax x 100 pkt x 0,2
Ps- liczba punktów w zakresie kryterium 2
Psbad- liczba punktów oferty badanej w zakresie kryterium 2
Psmax- maksymalna liczba punktów oferty w zakresie kryterium 2

3. Przejrzystość, czytelność propozycji projektu graficznego
ilość przyznanych punktów- waga 15%
Pg= Pgbad/ Pgmax x 100 pkt x 0,15
Pg- liczba punktów w zakresie kryterium 3
Pgbad- liczba punktów oferty badanej w zakresie kryterium 3
Pgmax- maksymalna liczba punktów oferty w zakresie kryterium 3

4. Atrakcyjność rekomendowanej nazwy gry
ilość przyznanych punktów: waga 5%
Pn= Pnbad/Pnmax x 100 pkt x 0,05
Pn- liczba punktów w zakresie kryterium 4
Pnbad- liczba punktów oferty badanej w zakresie kryterium 4
Pnmax- maksymalna liczba punktów oferty w zakresie kryterium 4

Ostateczna ocena oferty: P= Pc+Ps+Pg+Pn.
oferty zostały ocenione w sposób następujący:

KryteriumKAMIKAZE
cena oferty 20.208,90 zł brutto
MOSQITO
cena oferty 34.834,00 zł brutto
Cena
waga 60% (max 60 pkt)
6034,8
Ocena atrakcyjności merytorycznej wstępnego scenariusza
ilość przyznanych punktów: waga 20 % (max 20 pkt)
13,7515,5
Przejrzystość, czytelność propozycji projektu graficznego
ilość przyznanych punktów: waga 15% (max 15 pkt)
9,2515
Atrakcyjność rekomendowanej nazwy gry
ilość przyznanych punktów: waga 5% (max 5 pkt)
0,251
ŁĄCZNA PUNKTACJA83,2566,3

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta przedłożona przez KAMIKAZE na kwotę 20 208,90 PLN brutto.

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu niniejszej informacji.