O FIRMIE

Ogłaszamy się jako firma działająca w branży OZE. Celem spotkania jest zapoznanie studentów/absolwentów z charakterem pracy w branży oraz przedstawienie stanowiska pracy na które prowadzimy rekrutację.

Jako firma zajmujemy się zarówno prowadzeniem od zera projektów instalacji odnawialnych źródeł energii (elektrownie słoneczne, wiatrowe oraz biogazownie) oraz obsługą istniejących już inwestycji. Ponadto wykonujemy inwestycje gminne w obszarze instalacji fotowoltaiki oraz pomp ciepła.

 

REKRUTACJA

Stanowisko pracy: pracownik biurowy,

Tryb pracy: stacjonarna, w biurze firmy GJG INVEST (Bionanopark).

Poszukujemy studentów/absolwentów kierunków: energetyka, biogospodarka, ochrona środowiska, planowanie przestrzenne, administracja oraz pokrewne.

 Obowiązki:

  • dozór funkcjonowania działających inwestycji,
  • opracowanie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania decyzji administracyjnych w procesie inwestycyjnym (tj. Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych, Warunki Zabudowy, Warunki Przyłączeniowe, Pozwolenia na Budowę),
  • przygotowanie dokumentacji przetargowych,
  • kontrolowanie procesów inwestycyjnych,
  • kontakt z lokalnymi jednostkami administracyjnymi.

 

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • zadaniowość oraz odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  • nastawienie na ciągły rozwój,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista.

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na spotkanie online.

Prowadzący: Mariusz Grot

Termin spotkania online: 1 marca, godz. 18:00.

Aby wziąć udział w szkoleniu zaloguj się i zarejestruj korzystając z formularza aplikacji poniżej. Tylko zarejestrowani uczestnicy otrzymają mailem link do uczestnictwa w webinarze.