Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna obsługa Klienta w serwisie
  • obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych
  • przygotowanie umów najmu samochodów zastępczych
  • wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w bazie danych
  • prowadzenie dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej
  • przygotowanie kalkulacji napraw oraz wyceny części
  • administracja częściami zamiennymi i akcesoriami – przyjmowanie dostaw, wprowadzanie na magazyn, fakturowanie, wysyłka do innych oddziałów firmy
  • przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki
  • współpraca z innymi działami firmy

Nasze wymagania:

  • pasja do motoryzacji
  • nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne
  • pozytywne nastawienie do ludzi, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • doświadczenie w obsłudze klienta, otwartość oraz chęć pomocy
  • dobra organizacja pracy, systematyczność, odpowiedzialność
  • zaangażowanie w powierzone zadania
  • znajomość pakietu MS. Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie będącej liderem na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego, stymulujące i przyjazne środowisko pracy
  • okres wdrożenia w asyście specjalistów
  • pracę w systemie zmianowym
  • dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
  • dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowej

APLIKUJ: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=55bbab7f7ebb426d97f53ddf4bb858b4