Twój zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa Klienta w serwisie
- obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych
- przygotowanie umów najmu samochodów zastępczych
- wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w bazie danych
- prowadzenie dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej
- przygotowanie kalkulacji napraw oraz wyceny części
- administracja częściami zamiennymi i akcesoriami – przyjmowanie dostaw, wprowadzanie na magazyn, fakturowanie, wysyłka do innych oddziałów firmy
- przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki
- współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
- pasja do motoryzacji
- nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne
- pozytywne nastawienie do ludzi, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- doświadczenie w obsłudze klienta, otwartość oraz chęć pomocy
- dobra organizacja pracy, systematyczność, odpowiedzialność
- zaangażowanie w powierzone zadania
- znajomość pakietu MS. Office
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie będącej liderem na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego, stymulujące i przyjazne środowisko pracy
- okres wdrożenia w asyście specjalistów
- pracę w systemie zmianowym
- dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej
- atrakcyjne wynagrodzenie
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
- zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe
- możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
- dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowej