4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds

Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.

Organizatorem konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jego celem jest docenienie osób, marek i firm, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością.

Tytuł Grand Prix konkursu Jury jednogłośnie przyznało Bluerank za kampanię SEO dla DOZ.pl. Projekt SEO Emergency Quest realizowany był w okresie 04.2018 – 04.2019 i miał na celu zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach. Dzięki współpracy specjalistów Bluerank i DOZ oraz wdrożeniu skutecznych rozwiązań, ruch organiczny wzrósł o 45%. Projekt zdobył także nagrodę główną w kategorii The most effective SEM campaign. Statuetki dla projektu są także podsumowaniem 11-letniej współpracy. W imieniu Bluerank nagrodę odebrał Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director.

Bluerank otrzymał także nagrodę w kategorii The most effective paid social media campaign za projekt Promedica24. Jego celem była rekrutacja nowych pracowników w obszarze opieki medycznej. Efekt działań specjalistów Bluerank to pozyskanie leadów na poziomie 233% względem zakładanego wyniku.

Potwierdzeniem pozycji Bluerank wśród firm branży performance marketing było przyznane jej tytułu Agencji Roku.

Źródło: Informacje firmy Bluerank