Jeżeli poniższe stwierdzenia są o Tobie:
- mam tyle lat, na ile się czuję
- lubię rozmawiać, szczególnie przez telefon
- do zadań podchodzę z entuzjazmem i zaangażowaniem
- jestem optymistą
- potrafię przekonywać innych
- mam ładny głos i poprawną wymowę
- szkołę średnią mam już za sobą
- obsługa komputera nie jest mi obca
- wolę jeansy niż garnitur
Aplikuj do najnowocześniejszego Biura Contact Center w Polsce* PKO Banku Polskiego.
Nr ref.: LOD/229/11/2016
Miejsce pracy: Łódź
Czekają na Ciebie:
- sympatyczny zespół, zróżnicowany wiekowo
- atrakcyjna stawka godzinowa
- prowizja odzwierciedlająca Twoje zaangażowanie
- elastyczna forma zatrudnienia
- szkolenie przygotowujące do pracy
- okazje do sprawdzenia się w zadaniach takich jak:
- kontakty telefoniczne z klientami, którzy wyrazili na to zgodę
- prowadzenie rozmów o charakterze sprzedażowym i informacyjnym
- przeprowadzanie badań ankietowych
Zgłoszenia (CV i list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres rekrutacja@pkobp.pl z dopiskiem w temacie wiadomości „LOD/229/11/2016 ”.
W CV prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO BankPolski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność
* wg badania ARC Rynek i Opinia, PKO Bank Polski w 2015r. po raz dziewiąty został liderem infolinii bankowych.
Źródło: Informacje PKO BP