Wyszukaj sobie stypendium Młodzi w Łodzi!

Już od dziś rusza rekrutacja do drugiej edycji programów stypendialnych Młodzi w Łodzi ! Sprawdź w naszej wyszukiwarce, która z firm Partnerów programu Młodzi w Łodzi funduje stypendia na Twoim kierunku, sprawdź wymagania określone w regulaminie, pobierz i wypełnij wniosek a potem złóż go w odpowiednim Biurze Karier do 30 października 2009 r.
Potem pozostaje tylko czekać na wyniki obrad Komisji Stypendialnej złożonej z przedstawiciela firmy Fundatora, Uczelni oraz Urzędu Miasta Łodzi, które na naszej stronie zamieścimy w dniu 6 listopada 2009 r.
W tym roku akademickim swój udział w inicjatywie stypendialnej zadeklarowało 19 łódzkich firm: BSH, INTERsoft, Infosys, Obligo, Rewon, Ericpol, Virako, Rossmann, Amcor, NT Group Systemy Informatyczne, Procter&Gamble, Fabryka Biznesu, JTI Polska, St. Paul’s Developments Polska, Mikomax, Target BPO. Firmy te sfinansują stypendia dla najlepszych studentów wybranych kierunków. Natomiast firmy: Barry Callebaut i Cardiff Services zapewnią zwrot kosztów zakwaterowania w domu studenckim wybranej uczelni, a HutchinsonInstitute ufunduje dwa półroczne kursy MBE Master of Business English. Regulaminy programów stypendialnych oraz odpowiednie wnioski można pobrać na stronie www.mlodziwlodzi.pl, oraz w Biurze Karier Politechniki Łódzkiej (Al. Politechniki 3a) i Biurze Karier Zawodowych Uniwersytetu Łódzkiego (ul. Matejki 22/26).
WYSZUKIWARKĘ STYPENDIÓW ZNAJDZIESZ TUTAJ.
WNIOSEK O PRZYZNANIE FINANSOWANIA MIEJSCA W DOMU STUDENCKIM ZNAJDZIESZ TUTAJ
Tegoroczny nabór do programów stypendialnych wspiera kampania promocyjna pod hasłem „Wydasz na co chcesz”. Jak najbardziej poważna inicjatywa, została potraktowana przez autorów kampanii w nieco żartobliwy, lekki i bezpretensjonalny sposób. Poprzez trzy motywy graficzne pokazane zostały różne, bardzo oryginalne sposoby wykorzystania pieniędzy ze stypendium – zakup kilku tysięcy kompotów na stołówce, lekcje języka chińskiego czy kursy weekendowe.
Każdy z projektów jest swoistą grą z odbiorcą, opartą na podwójności znaczeniowej obrazów i haseł – okazuje się, że np. wspomniane lekcje chińskiego polegają na ponadprzeciętnej konsumpcji popularnych zupek z makaronem, a dokształcające kursy odbywają się… rikszą po Piotrkowskiej.
Kampania została zaplanowana z wykorzystaniem różnych, zintegrowanych ze sobą mediów. Na terenie naszego miasta pojawi się łącznie 75 billboardów a na łódzkich uczelniach tradycyjnie zostaną umieszczone plakaty z poszerzoną informacją o programie. Słuchaczy radia ESKA zaskoczy dowcipny spot radiowy, a dotarcie do internautów zapewni kampania banerowa oraz e-mailing. Wyróżniającą się częścią kampanii będzie też animacja emitowana na multimedialnym ekranie zlokalizowanym przy skrzyżowaniu Al. Politechniki z ulicą Radwańską.
Cała akcja jest dodatkowo wspierana przez konkurs internetowy, w którym do wygrania jest niecodzienna nagroda – nowoczesna kserokopiarka, jeden z symboli życia akademickiego. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 30 października 2009 r. poprzez formularz, który znajdziesz TUTAJ. Zadaniem uczestników jest przedstawienie jak najciekawszego, oryginalnego sposobu na wykorzystanie stypendium.
Podobnie jak w przypadku poprzednich odsłon, autorem kreacji kampanii jest Great Open House – łódzka agencja marketingu zintegrowanego.
kompot

zupka

riksza