„Ty tu nie stałeś” czy „ja tylko na minutkę” to typowe słowa, które można usłyszeć w kolejce do dziekanatu. Jednak na Wydziale Zarządzania UŁ już niedługo nie będą miały zastosowania – obecnie trwa wdrażanie elektronicznego systemu kolejkowego, który usprawni obsługę studentów i pracę dziekanatów. Już teraz zbiera on bardzo pozytywne opinie wśród studentów.
Zakup i wdrożenie systemu kolejkowego ma na celu usprawnienie procesu obsługi studentów, szczególnie
w okresach takich jak np. sesje egzaminacyjne, kiedy do dziekanatów tworzą się długie kolejki. Przy pomocy nowego urządzenia, studenci będą mogli wskazać swój kierunek studiów bądź wybrać sprawę, którą chcą załatwić oraz zobaczyć, ile osób czeka przed nimi. Jednocześnie nie będą musieli tłoczyć się w kolejce, ale będą mogli oczekiwać w wybranym przez siebie miejscu na wejście do odpowiedniego dziekanatu.
– Wydział Zarządzania UŁ na bieżąco śledzi oczekiwania studentów i dąży do poprawienia komfortu związanego z obsługą procesu kształcenia. Obecnie trwa konfiguracja i wdrożenie systemu, ale już na tym etapie studenci bardzo pozytywnie podchodzą do tej inicjatywy – mówi Karolina Lewandowska, kierownik Działu Administracji i Komunikacji WZ UŁ.
System będzie testowo działał w czasie sesji, a pełne funkcjonowanie zostanie zapewnione od nowego semestru akademickiego.
Źródło: Informacje Wydziału Zarządzania UŁ