#WybieramŁódź! Startuje kampania i konkurs w którym do wygrania MEGA Weekend w Łodzi!


20 października 2017 r. startuje kampania promocyjna programu Młodzi w Łodzi zachęcająca do studiowania w Łodzi pod hasłem #WybieramŁódź.

KONKURS #WybieramLodz

Kampania połączona jest z konkursem, w którym trójka Laureatów wraz z osobami towarzyszącymi wygra MEGA Weekend w Łodzi, podczas którego będą mieli zapewnione noclegi w jednym z najbardziej charakterystycznych łódzkich hoteli – Stare Kino, posiłki w najlepszych łódzkich restauracjach, zwiedzanie miasta z przewodnikiem, udział w atrakcjach kulturalnych oraz wysokie kieszonkowe. Laureaci będą zobowiązani do dokumentowania swojego pobytu w Łodzi w mediach społecznościowych, a osoba która uzyska najwięcej polubień dla swoich postów otrzyma dodatkowo smartfon Samsung Galaxy S7 Edge.

Aby walczyć o nagrody wystarczy wykonać film lub zdjęcie, w konwencji „selfie”, „z ręki” odpowiadający na pytanie dlaczego warto wybrać Łódź jako miasto do studiowania, pracy, życia, udostępnić na swoim profilu w mediach społecznościowych i oznaczyć hasztagami #WybieramLodz, #konkurs, a następnie zachęcać znajomych do głosowania na swoją pracę na stronie www.wybieramlodz.pl.

Terminy:

Zgłaszanie prac konkursowych: 20 października – 10 listopada 2017 r.
Głosowanie: 20 października – 12 listopada 2017 r.
Ogłoszenie Laureatów: 15 listopada 2017 r.
MEGA Weekend w Łodzi: 17-19 listopada 2017 r.

Chcemy przekonać wszystkich młodych ludzi, że WARTO wybrać Łódź jako miasto do studiowania, pracy i życia, bo mamy świetne, dysponujące znakomitą kadrą wykładowców i nowoczesną infrastrukturą akademicką uczelnie, unikalny w skali kraju program Młodzi w Łodzi, renomowanych Pracodawców, wyjątkowe wydarzenia kulturalne i magiczne miejsca oraz niepowtarzalny klimat, jakiego nie ma żadne inne miasto na świecie.

W ramach kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube) pojawi się 1,5-minutowy oraz 30-sekundowe spoty promocyjne, w których studenci Akademii Sztuk Pięknych, Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opowiedzą dlaczego wybrali Łódź. Oto bohaterowie spotu:

Bogna Juchnowicz – studentka studiów drugiego stopnia na Wydziale Sztuk Wizualnych kierunek Edukacja Artystyczna w zakresie Sztuk Plastycznych, specjalność Intermedia na ASP w Łodzi. Zajmuje się głównie malarstwem, fotografią oraz performance.
„Wybieram Łódź, bo spotykam tutaj ludzi takich jak ja, kreatywnych, pozytywnie zakręconych, a łodzianie doceniają młodych twórców.”
Kristina Chebykina – studentka Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku Grafika.
„Moje pasje to grafika komputerowa, taniec, sztuka. Wybrałam Łódź, ponieważ uważam że to miasto artystycznych ludzi. Podoba mi się, że jest tu dużo parków, w których mogę odpocząć i naładować akumulatory, oraz dużo inspirujących murali Cenię Łódź za kreatywność.”
Michał Bystrzejewski – student IV roku Mechaniki i Budowy Maszyn na Wydziale Mechanicznym Politechniki Łódzkiej. Pasjonat motoryzacji, współtwórca nowoczesnego bolidu EcoArrow, który przejeżdża 837 kilometrów na jednym litrze paliwa.
„Łódź wybrałem w ciemno, nigdy tu nie byłem, ale wiele słyszałem o tym mieście – niekoniecznie dobrego. Chciałem sprawdzić to na własnej skórze i bardzo mi się tu spodobało, nie wyobrażam sobie życia gdzie indziej. Uwielbiam Łódź za jej niepowtarzalny klimat.”
Justyna Groblińska – doktorantka Zakładu Italianistyki i studentka Instytutu Polonistyki Uniwersytetu Łódzkiego. Wykładowca, tłumaczka, współpracuje z międzynarodowymi agencjami, przysyłającymi zagranicznych studentów do Łodzi, wolontariuszka Fundacji Gajusz.
„Dlaczego wybrałam Łódź? Można powiedzieć, że nie wybrałam Łodzi, a Łódź wybrała mnie – urodziłam się w tym mieście i mam nadzieję zostać w nim na zawsze, bo w „Łodzi jest centrum Ziemi” (jak mówi Wojciech Mecwaldowski w „Alei Gówniarzy” Piotra Szczepańskiego).”
Karolina Olkowicz – studentka Pielęgniarstwa na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
„Wybrałam Łódź, bo są tu jedne z najlepszych studiów medycznych w kraju, a ja chcę profesjonalnie pomagać ludziom. Uwielbiam Łódź za jej nieoczywistość, za kontrasty i zaskoczenia. Doceniam też jak bardzo zmienia się na moich oczach.”
W promocję spotów włącza się również uczelnie, na których studiują bohaterowie spotu, co pozwoli na znaczące zwiększenie zasięgu kampanii. Planujemy zbudowanie zasięgu dotarcia na poziomie nie mniejszym niż 1 000 000 użytkowników.