TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Konsultant Telefoniczny ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Poszukujemy osób dynamicznych i lubiących kontakt z ludźmi, nastawionych na długofalową współpracę.
 Realizujemy projekty bankowo – ubezpieczeniowe i multimedialne dla takich Partnerów jak mBANK S. A., Alior Bank S.A., PROAMA, AIG, NETIA S. A., + i inni.
Opis stanowiska:
 – kompleksowa obsługa klientów,
 – telefoniczna sprzedaż produktów i usług bankowych bądź multimedialnych (połączenia wychodzące);
 – profesjonalne doradztwo w zakresie proponowanych usług i produktów,
 – negocjowanie warunków sprzedaży i przedłużanie umów,
 – utrzymanie dobrych relacji z klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
 – poprawnej dykcji,
 – sprawnej obsługi komputera,
 – odpowiedzialnego podejścia do powierzonych obowiązków,
 – minimalnej dyspozycyjności 4-6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-14.30,15-21.
W zamian gwarantujemy:
 – szkolenia produktowe i sprzedażowe przygotowujące do pracy,
 – umowa o pracę w niepełnym wymiarze etatu (podstawa 3/4 etatu – 1313 zł brutto) + atrakcyjny system prowizyjny lub umowa zlecenie ze stawką godzinową 9zł/brutto + atrakcyjny system prowizyjny,
 – pakiet socjalny dla pracowników,
 – rozbudowany system lojalnościowy, realna możliwość awansu zawodowego.
ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ
www.telmon.pl
 PROFILU NA FACEBOOKU !
https://pl-pl.facebook.com/Telmonoutsourcing
 ORAZ DO WIRTUALNEGO SPACERU PO FIRMIE TELMON
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV w języku polskim) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: rekrutacja@telmon.pl.
Źródło: Informacje firmy Telmon
