TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Konsultant Telefoniczny ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Poszukujemy osób dynamicznych i lubiących kontakt z ludźmi, nastawionych na długofalową współpracę.
Realizujemy projekty bankowo – ubezpieczeniowe i multimedialne dla takich Partnerów jak mBANK S. A., Alior Bank S.A., PROAMA, AIG, NETIA S. A., + i inni.
Opis stanowiska:
– kompleksowa obsługa klientów,
– telefoniczna sprzedaż produktów i usług bankowych bądź multimedialnych (połączenia wychodzące);
– profesjonalne doradztwo w zakresie proponowanych usług i produktów,
– negocjowanie warunków sprzedaży i przedłużanie umów,
– utrzymanie dobrych relacji z klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
– poprawnej dykcji,
– sprawnej obsługi komputera,
– odpowiedzialnego podejścia do powierzonych obowiązków,
– minimalnej dyspozycyjności 4-6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-14.30,15-21.
W zamian gwarantujemy:
– szkolenia produktowe i sprzedażowe przygotowujące do pracy,
– umowa o pracę w niepełnym wymiarze etatu (podstawa 3/4 etatu – 1313 zł brutto) + atrakcyjny system prowizyjny lub umowa zlecenie ze stawką godzinową 9zł/brutto + atrakcyjny system prowizyjny,
– pakiet socjalny dla pracowników,
– rozbudowany system lojalnościowy, realna możliwość awansu zawodowego.
ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ
www.telmon.pl
PROFILU NA FACEBOOKU !
https://pl-pl.facebook.com/Telmonoutsourcing
ORAZ DO WIRTUALNEGO SPACERU PO FIRMIE TELMON
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV w języku polskim) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: rekrutacja@telmon.pl.
Źródło: Informacje firmy Telmon