Tap To Speak wchodzi na rynek Polski i ma nie lada promocję dla uczelni i organizacji studenckich.

3miesiace
Tap To Speak to narzędzie, dzięki któremu widownia może komunikować się w czasie rzeczywistym z prowadzącym prelekcję lub warsztat. Zamienia każdy ze smartfonów, na sali, w mikrofon, umożliwiając komunikację dźwiękową, tekstową, ale także przeprowadzanie ankiet, czy sondaży. Pozwala to na wzrost zaangażowania widowni i prelekcje lepsze niż kiedykolwiek.

Startup, który powstał w łódzkim Software House Czarny Kod i Agencji IWW, swoje pierwsze MVP wydał na świat prawie rok temu. W marcu tego roku uwolniona została otwarta beta wersja produktu, do której zapisały się takie firmy jak: Microsoft, Disney, Toshiba, Mariott, Ritz-Carlton, Metlife, Wholefoods, US Bank, Harvard University.

„Mamy dla Łódzkich uczelni, organizacji studenckich, a także tych non-profit dwadzieścia 3-miesięcznych licencji na pełną wersję naszej aplikacji. Chcemy pomóc Wam w organizacji coraz lepszych wydarzeń. Nasz produkt, oprócz przesyłania dźwięku, komentarzy tekstowych, ankiet, posiada narzędzie, które sprawiają, że uczestnikom wydarzenia prościej jest się zintegrować między sobą.” – mówi Adam Trojańczyk, jeden z założycieli Tap To Speak.

Wszystkich, którzy chętni są by uzyskać kupon proszeni są o kontakt mailowy pod adresem: adam@taptospeak.com.

Więcej informacji na stronie https://taptospeak.com

Źródło: Informacje firmy Czarny Kod