Największą popularnością cieszyły się kierunki:
- psychologia (17,26 chętnych na miejsce)
- Business Management studia w języku angielskim (12,15 chętnych na miejsce)
- biologia kryminalistyczna (ponad 12,13 na miejsce)
- zarządzanie (10,47 na miejsce)
- marketing (9,95 na miejsce)
- filologia angielska (9,91 na miejsce)
- stosunki międzynarodowe (8,02 na miejsce)
- dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji (7,61 na miejsce)
- nowe media i kultura cyfrowa (6,72 na miejsce)
- filologia hiszpańska z językiem angielskim (6,43 na miejsce)
Wśród kierunków najczęściej wybieranych przez kandydatów znalazły się także: twórcze pisanie, produkcja teatralna i organizacja widowisk, Digital Communication and Social Media for Management (studia w języku angielskim), finanse i inwestycje, Management and Finance (w języku angielskim).
Co dalej?
W dniach 12-14 lipca na indywidualnych kontach kandydatów w systemie rekrutacyjnym zostaną opublikowane wyniki kwalifikacji. Od 15 do 19 lipca należy złożyć komplet wymaganych dokumentów w wersji papierowej (po uzyskaniu statusu o zakwalifikowaniu). Wykaz dokumentów oraz miejsce i termin ich składania znajdują się na kartach poszczególnych kierunków studiów na stronie rekrutacji w zakładce oferta.
Wszystkie zakwalifikowane osoby, które w tym terminie dopełnią wskazanych w IRK (Internetowej Rekrutacji Kandydatów) formalności, zostaną przyjęte na studia na Uniwersytecie Łódzkim. Listę przyjętych poznamy do 28 lipca.
Nabór na studia stacjonarne II stopnia wciąż trwa, natomiast rekrutacja na studia niestacjonarne I i II stopnia ruszy 28 lipca.
Szczegóły dotyczące rekrutacji na UŁ znajdują się na stronie: www.uni.lodz.pl/rekrutacja.
Materiał: Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej UŁ
Redakcja: Centrum Komunikacji i PR UŁ