Ruszyła kampania promocyjna zachęcająca do studiowania w Łodzi

W dniu 16 maja 2012 r. ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna zachęcająca do studiowania w Łodzi. Ideą kampanii jest promocja inicjatyw programu Młodzi w Łodzi poprzez pokazanie niezwykle plastycznych historii z życia łódzkiej młodzieży. Nasi bohaterowie są przekonani, że wybrali najlepszy kierunek, który zaprowadzi ich na drogę rozwoju i kariery.

Poszczególne odsłony przedstawiają: najlepszy scenariusz na wolną chatę – konkurs FreeDOM dla Studenta, stypendia od Młodych … w Łodzi, czyli świetną alternatywę dla brania kasy od… starych. Pokazują również, że można studiować różne kierunki, ale … „wszędzie dobrze, ale w Łodzi najlepiej”.

Nowa kampania Młodzi w Łodzi sięga po zupełnie nowe środki artystyczne. Do przedstawienia inicjatyw programu wybrana została kultowa forma komiksu – bliska młodym, jak i samej Łodzi :-) Autorem grafik jest Marcin Podolec – utalentowany rysownik, autor albumów publikowanych m.in. przez wydawnictwo Kultura Gniewu, student łódzkiej Filmówki. Obsługę agencyjną zapewniła wyłoniona w konkursie agencja Great Open House.
Kampania realizowana jest głównie na nośnikach outdoorowych (200 billboardów, wallboard, citylighty miejskie, unilighty w szkołach ponadgimnazjalnych, tablice na Dworcu Łódź Kaliska) oraz w Internecie (banery na onet.pl, wp.pl, oraz 8 portalach regionalnych). Dodatkowo na ekranach LED (Rynek Manufaktury oraz szkoły ponadgimnazjalne) i w telewizji Polsat pojawią się spoty reklamowe promujące studia w Łodzi oraz konkurs FreeDOM dla Studenta, który jest jednym z podstawowych elementów kampanii.

Spot emitowany na ekranach LED na Rynku Manufaktury oraz w szkołach ponadgimnazjalnych.

Głównymi bohaterami kampanii są trzy postacie – Magda, Marcin i Piotr. Wypisz wymaluj wzorcowi, a jednocześnie typowi studenci łódzkich uczelni oraz maturzystka – przyszła reżyserka. Poznajcie bliżej nasze rysunkowe Twarze Kampanii :)
Źródło: Informacje Młodzi w Łodzi