Rusza druga edycja P&G „CEO Challenge”. Sposób na szybki start kariery dla najlepszych studentów.


Procter & Gamble rzuca wyzwanie najlepszym studentom. Druga edycja programu „CEO Challenge” to doskonały sposób, by sprawdzić się w roli menedżera zarządzającego marką przynoszącą zyski w wysokości ponad miliarda dolarów rocznie. Polscy studenci będą rywalizować z rówieśnikami z 27 krajów europejskich. Stawką jest wyjazd do siedziby głównej Gillette w Bostonie, gdzie zwycięzcy będą mogli przyjrzeć się codziennej pracy globalnego zespołu kierującego marką. Konkurs jest także niepowtarzalną szansą, by czerpać od doświadczonych liderów P&G, i być może w przyszłości stać się jednym z nich.

CEO Challenge odzwierciedla sposób działania P&G w obszarze pozyskiwania talentów i wspierania rozwoju ich kariery. Wierzymy, że nie ma nic cenniejszego niż zdobyte w praktyce doświadczenie i poczucie odpowiedzialności za biznes. Ten program to dla studentów z Europy Centralnej wyjątkowa szansa, by wcielić się w rolę menedżera wyższego szczebla i doświadczyć tego, z czym wiąże się podejmowanie decyzji biznesowych dla wiodącej globalnej marki – mówi Geraldine Huse, Prezes Zarządu P&G w Europie Centralnej.

Konkurs „CEO Challenge” to więcej niż rozwiązanie standardowego case study. Uczestnicy staną przed wyzwaniem stworzenia kompleksowej strategii wejścia na rynek innowacyjnego produktu, jakim będzie nowa maszynka Gillette. Wcielając się w role menedżerów, będą tworzyć plan zawierający wszystkie elementy niezbędne do wprowadzenia go do sprzedaży: od identyfikacji potrzeb i analizy zachowań konsumentów, przez projekt kampanii marketingowej, plan skutecznej strategii sprzedaży i logistyki, po zarządzanie finansami przedsięwzięcia.

Strategiczne myślenie biznesowe, praca w grupie i predyspozycje do bycia liderem, zdolność do podejmowania ryzyka i decyzji – to tylko niektóre z cech, które przydadzą się uczestnikom programu. Doświadczeni menedżerowie Procter & Gamble będą towarzyszyć uczestnikom w trakcie konkursu, służąc radą i dzieląc się doświadczeniem. Zwycięzców wyłoni jury złożone z kadry zarządzającej P&G. Wyjadą oni do siedziby głównej Gillette w Bostonie, gdzie będą przyglądać się pracy globalnego zespołu zarządzającego marką, zobaczą jak tworzy się strategie i planuje wejście nowości na rynek.

Program „CEO Challenge” skierowany jest do studentów 4 i 5 roku, m.in. z Polski, Czech i Węgier. Aby powalczyć o wyjazd do Bostonu, należy przejść następujące etapy:

1 – Rejestracja na stronie www.pgceochallenge.eu do 16 marca i udział we wstępnej selekcji.

2 – Rozwiązanie zadania biznesowego i rozmowa rekrutacyjna online z menedżerem.

3 – Półfinał w Warszawie, gdzie najlepsi kandydaci będą prezentować swoje rozwiązania case study przed zarządem P&G w Europie Centralnej.

4 – Wielki finał w Genewie, w którym najlepsi reprezentanci całej Europy staną do rywalizacji o nagrodę główną – tygodniowy pobyt w siedzibie głównej Gillette w Bostonie

Aby dowiedzieć się więcej o programie, posłuchać wypowiedzi ubiegłorocznych finalistów i zaaplikować do obecnej edycji, odwiedź stronę www.pgceochallenge.eu.

Źródło: Materiał prasowy 24/7Communication Sp. z o.o.