Dołącz do Zespołu, który jest nowy i ma przed sobą duże wyzwania. Dostaniesz szansę współtworzenia nowej struktury u Lidera swojej branży i perspektywę bardzo ciekawych i ambitnych projektów.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce, natomiast swoją centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co doku nowych sklepów rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.
Kogo szukamy?
Charakteryzuje Cię ciekawość ludzi i ludzkich motywacji? Wiesz czym jest rynek Retail i FMCG? Masz doświadczenie we wdrażaniu i wykorzystywaniu technologii, które pomagają badać motywacje decyzji zakupowych? Myślisz strategicznie, poszukujesz rozwiązań, posiadasz wiedzę technologiczną? Masz analityczne spojrzenie na rzeczywistość, a jednocześnie potrafisz dokonać szybkiej syntezy swoich obserwacji?
Jeśli Twoje odpowiedzi na te pytania są twierdzące, to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!
Dołącz do Zespołu, który jest nowy i ma przed sobą duże wyzwania. Dostaniesz szansę współtworzenia nowej struktury u Lidera swojej branży i perspektywę bardzo ciekawych i ambitnych projektów.
Specjalista ds. Marketing Intelligence
Miejsce pracy: Łódź
Jakie wyzwania staną przed Tobą?
- Wdrożenie nowych narzędzi analitycznych, służących do zbierania wiedzy o konsumencie;
- Dostarczanie bieżących danych nt. konsumenta, a także stawianie hipotez i ich weryfikacja;
- Przedstawianie kluczowych wniosków z badań i analizy danych do Zespołu;
- Poszukiwanie sposobów realizacji założeń strategicznych;
- Analiza danych z wielu źródeł jednocześnie i szybkie wyciągnie wniosków.
Jakie umiejętności musisz posiadać?
- Koniecznie: znajomość technologii, służących do badania Shoppera (Customer Journey O+O, badania ilościowe, badania emocji, eye-tracking etc.);
- Znajomość SPSS (także Nielsen Answers oraz panelu GfK);
- Doświadczenie w analizie danych konsumenckich (najlepiej po stronie retailera);
- Mile widziana: Praktyczna wiedza z zakresu ekonomii behawioralnej;
- Komunikatywność, zaangażowanie, sumienność, kreatywność;
- Umiejętność pracy zespołowej i dzielenia się wiedzą.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków;
- Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy;
- Bogaty pakiet socjalny.
- Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@rossmann.com.pl
Specjalista ds. e-commerce
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- Analizowanie i interpretowanie danych z zakresu analityki internetowej;
- Analizowanie, interpretowanie i raportowanie wdrażanych rozwiązań;
- Tworzenie testów A/B oraz ich analizowanie i raportowanie
- Osadzanie skryptów analitycznych;
- Research trendów e-commerco’wych oraz poszukiwanie nowych funkcjonalności i rozwiązań do sklepów internetowych;
- Administracja sklepem internetowym.
- Wymagania:
- Umiejętności analityczne;
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize; Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym;
- Umiejętność przeprowadzania testów UX i testów AB;
- Znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym i e-Commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce;
- Znajomość html;
- Kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- Biegły j. angielski.
- Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków;
- Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy;
- Bogaty pakiet socjalny.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@rossmann.com.pl
Źródło: Rossmann