W związku z realizacją przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w Departamencie Architektury i Rozwoju, Łódź – Miasto na Prawach Powiatu, projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2.: Marketing i promocja produktów i „marek” regionalnych i lokalnych, informujemy o wynikach postępowania dot. kompleksowej realizacji 30-sekundowego spotu Młodzi w Łodzi zachęcającego do studiowania w Łodzi.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
- Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 3 marca 2014 r. w sprawie wyłonienia Wykonawcy do realizacji 30-sekundowego spotu Młodzi w Łodzi zachęcającego do studiowania w Łodzi wraz ze ścieżką dźwiękową oraz obsługą castingu przygotowanego w ramach projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
- W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 10 marca 2014 r. do Urzędu Miasta Łodzi wpłynęły oferty następujących wykonawców
NR | Nazwa (firma) wykonawcy | Cena brutto | Liczba punktów w kryterium Cena | Liczba punktów w kryterium wiedza i doświadczenie członków ekipy realizującej spot | Razem punktów |
1 | Muddy Hill Productions | 217 391,00 PLN | 17 | 40 | 57 |
2 | Planet Belbax | 61 500, 00 PLN | 60 | 30 | 90 |
3 | SDK Distribution Piotr Sawicki | 68 019,00 PLN. | 54 | 30 | 84 |
- Wyboru ofert dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym: najniższa cena oraz wiedza i doświadczenie członków ekipy realizującej spot.
- Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta przedłożona przez Planet Belbax na kwotę 61 500, 00 PLN brutto.
- Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu niniejszej informacji.