Relizacja spotu Młodzi w Łodzi zachęcającego do studiowania w Łodzi

W związku z realizacją przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w Departamencie Architektury i Rozwoju, Łódź – Miasto na Prawach Powiatu, projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2.: Marketing i promocja produktów i „marek” regionalnych i lokalnych, informujemy o wynikach postępowania dot. kompleksowej realizacji 30-sekundowego spotu Młodzi w Łodzi zachęcającego do studiowania w Łodzi.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

  1. Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 3 marca 2014 r. w sprawie wyłonienia Wykonawcy do realizacji 30-sekundowego spotu Młodzi w Łodzi zachęcającego do studiowania w Łodzi wraz ze ścieżką dźwiękową oraz obsługą castingu przygotowanego w ramach projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
  2. W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 10 marca 2014 r. do Urzędu Miasta Łodzi wpłynęły oferty następujących wykonawców
NR Nazwa (firma)

wykonawcy

Cena bruttoLiczba punktów w kryterium CenaLiczba punktów w kryterium wiedza i doświadczenie członków ekipy realizującej spotRazem

punktów

1 Muddy Hill Productions 217 391,00 PLN 17 40 57
2 Planet Belbax 61 500, 00 PLN 60 30 90
3 SDK Distribution Piotr Sawicki 68 019,00 PLN. 54 30 84
  1. Wyboru ofert dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym: najniższa cena oraz wiedza i doświadczenie członków ekipy realizującej spot.
  2. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta przedłożona przez Planet Belbax na kwotę 61 500, 00 PLN brutto.
  3. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu niniejszej informacji.

logo