W związku z realizacją przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w Departamencie Architektury i Rozwoju, Łódź – Miasto na Prawach Powiatu, projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2.: Marketing i promocja produktów i „marek” regionalnych i lokalnych, informujemy o wynikach postępowania dot. przygotowania i przeprowadzenia internetowej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 6 marca 2014 r. w sprawie wyłonienia Wykonawcy do przygotowanie i przeprowadzenie internetowej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi realizowanej w ramach projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
2. W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 14 marca 2014 r. do Urzędu Miasta Łodzi wpłynęły oferty następujących wykonawców:
NR | Nazwa (firma) wykonawcy | Cena brutto | Liczba punktów w kryterium Cena | Prognozowana efektywność działań | Razem punktów |
1 | PERFORMANCE MEDIA | 42 804,00 zł | 60 | 37 | 97 |
2 | ATOM | 48 708, 00 zł | 53 | 38 | 91 |
3 | THE PROGRAM | 50 184, 00 zł | 51 | 37 | 88 |
4 | SFERA | 49 421,00 zł | 52 | 32 | 84 |
3. Wyboru ofert dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym: najniższa cena oraz prognozowana efektywność działań.
4. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta przedłożona przez PERFORMANCE MEDIA na kwotę 42 804,00 zł brutto.
5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu niniejszej informacji.