Relizacja kampanii internetowej Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi

W związku z realizacją przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w Departamencie Architektury i Rozwoju, Łódź – Miasto na Prawach Powiatu, projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2.: Marketing i promocja produktów i „marek” regionalnych i lokalnych, informujemy o wynikach postępowania dot. przygotowania i przeprowadzenia internetowej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 6 marca 2014 r. w sprawie wyłonienia Wykonawcy do przygotowanie i przeprowadzenie internetowej kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi realizowanej w ramach projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

2. W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 14 marca 2014 r. do Urzędu Miasta Łodzi wpłynęły oferty następujących wykonawców:

NRNazwa (firma)
wykonawcy
Cena bruttoLiczba punktów w kryterium CenaPrognozowana efektywność działańRazem
punktów
1 PERFORMANCE MEDIA 42 804,00 zł 60 37 97
2 ATOM 48 708, 00 zł 53 38 91
3 THE PROGRAM 50 184, 00 zł 51 37 88
4 SFERA 49 421,00 zł 52 32 84

3. Wyboru ofert dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym: najniższa cena oraz prognozowana efektywność działań.
4. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta przedłożona przez PERFORMANCE MEDIA na kwotę 42 804,00 zł brutto.
5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu niniejszej informacji.

logo