Rekrutacja do kolejnej edycji Programu szkoleniowo-mentoringowego TopMinds!

Program szkoleniowo-mentoringowy TopMinds to inicjatywa Stowarzyszenia Top 500 Innovators i Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta. Inicjatywa ta jest skierowana do studentów polskich uczelni, którzy kończąc studia potrzebują wsparcia w wyborze odpowiedniej dla siebie ścieżki zawodowej.

W ramach Programu mentorzy i eksperci – absolwenci Programu MNiSW Top 500 Innovators oraz Programu Fulbrighta – będą wspierać uczestników w podejmowaniu wyzwań i odnajdywaniu własnej ścieżki dla realizacji celów i zamierzeń, pomogą w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych, a także wskażą sposoby na wzmocnienie poczucia wartości zawodowej i osobistej.

Edycja 2019 Programu rusza w styczniu 2019 i potrwa do czerwca. W ramach tej edycji uczestnicy będą mogli wziąć udział w mentoringu indywidualnym (MENTORING) pod opieką wybranego Mentora/Mentorki, sesjach szkoleniowych z rozwijania kompetencji interpersonalnych (SKILLS) oraz spotkaniach z ciekawymi ludźmi ze świata nauki i biznesu (BEST PRACTICES). Co więcej, Program daje wyjątkową możliwość poznania rówieśników z różnych uczelni oraz reprezentujących różne dziedziny nauki ale o podobnym podejściu i zbliżonych celach (NETWORKING). Udział w programie jest bezpłatny.

Rekrutacja do Edycji 2019 rozpoczyna się 19.11 i potrwa do 02.12.2018 roku. Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą formularza rekrutacyjnego. Regulamin i harmonogram Edycji 2019 znajdują się na stronie internetowej Programu www.topminds.pl. Formularz rekrutacyjny dostępny jest na stronie www.topminds.pl/aplikuj.

Program wspierają: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Collegium Wratislaviense oraz Bury & Bury Kancelaria patentowa sp. z o.o. Inicjatywa jest finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu pod nazwą “DIALOG” na lata 2017 – 2019.

Szczegółowe informacje dotyczące Edycji 2019 znajdują się na stronie internetowej www.topminds.pl oraz facebooku https://www.facebook.com/TopMinds/ .

Źródło: Informacje Organizatora