Realizacja badania postrzegania marki Młodzi w Łodzi

W związku z realizacją przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w Departamencie Architektury i Rozwoju, Łódź – Miasto na Prawach Powiatu, projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2.: Marketing i promocja produktów i „marek” regionalnych i lokalnych, informujemy o wynikach postępowania dot. realizacji badania postrzegania marki Młodzi w Łodzi wśród grupy docelowej.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

1. Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 7 października 2014 r. w sprawie wyłonienia Wykonawcy do realizacji badania postrzegania marki Młodzi w Łodzi wśród grupy docelowej przygotowanego w ramach projektu „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
2. W terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 15 października 2014 r. do Urzędu Miasta Łodzi wpłynęły oferty następujących wykonawców:

NR Nazwa (firma)wykonawcy Cena oferty brutto
1 INSE Research 52 767,00 PLN
2 Millward Brown SMG/KRC 53 535,75 PLN

3. Wyboru ofert dokonano na podstawie kryterium cena oferty – waga 100%.
4. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta przedłożona przez INSE Research na kwotę 52 767,00 PLN brutto.
5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu niniejszej informacji.