Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w dniach 15 – 16 maja 2015 r. odbyła się II edycja Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej Coach, Trener, Doradca zawodami XXI wieku. Tegoroczna tematyka konferencji oscylowała wokół tematu personal brandingu – budowania własnej marki na rynku. Ideą konferencji było – poprzez narzędzia coachingowe, trenerskie i doradcze – uchwycenie sensu marki osobistej oraz zrozumienie, w jaki sposób może być przydatna w biznesie oraz rozwoju kariery zawodowej.Wydarzenie to zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych zakątków Polski. Inicjatywa połączyła środowisko naukowe ze środowiskiem praktyków pozwalając spotkać tych, którzy doświadczają i pracują, z tymi, którzy badają i obserwują rynek coachów, trenerów i doradców. Konferencja była okazją i miejscem do wymiany doświadczeń, rozwoju własnych kompetencji i poznania różnych punktów widzenia. Uczestnicy konferencji mogli zaobserwować, w jaki sposób każdy przeżywa swoje doświadczenie bycia coachem, trenerem, doradcą czy superwizorem i jak wykorzystuje to doświadczenie w życiu prywatnym i zawodowym.
Uczestnicy podczas wykładów, warsztatów i panelu dyskusyjnego szukali odpowiedzi na pytania dotyczące sensu budowania silnej marki na rynku, wpływu wizerunku na osiąganie sukcesów zawodowych oraz sposobu na połączenie wartości marki osobistej i wartości własnej firmy. Otrzymali również nagrody w postaci bezpłatnych kursów, rabatów na szkolenia, książek.
Na konferencji wystąpili wybitni praktycy i naukowcy z dziedziny coachingu, trenerstwa i doradztwa, m.in. Małgorzata Sidor-Rządkowska, Anna Szubert, Łukasz Marciniak, Bartosz Berendt, Monika Zubrzycka-Nowak, Tomasz Telej, Artur Negri, Monika Czaplicka, Katarzyna Rybczyńska, Adam Walerjańczyk, Justyna Krawczyk, Małgorzata Żukowska.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i filmów z konferencji na stronie www.konferencjactd.pl
Źródło: Informacja Organizatora