Nowy inwestor w Łodzi. Nowe atrakcyjne możliwości dla młodych i kreatywnych.

Kolejna rozwijająca się firma dostrzega potencjał łódzkiego rynku pracy. Tym razem podmiot z branży reklamowej. Praca w Łodzi. Nowe atrakcyjne możliwości dla młodych i kreatywnych.

Agencja kreatywna HOLO obecna jest na rynku od ponad 10 lat, przez które może się pochwalić niesłabnącym rozwojem na gruncie stopniowo poszerzanych kompetencji, nietuzinkowych projektów, pozyskiwanych klientów oraz wzrostu zatrudnienia. Firma zaczynała od działań oscylujących głównie wokół event marketingu, lecz szybko zaczęła przekształcać się w prężny power-house kreatywny, tworzący kampanie mogące konkurować z realizacjami największych krajowych graczy w branży. Silne kompetencje na polach Digital, projektowania graficznego 2D i 3D oraz dział produkcji POSM pozwoliły HOLO zdobyć zaufanie klientów o zasięgu zarówno polskim jak i międzynarodowym.

– Dziś odkrywamy kolejną kartę i mamy przyjemność powitać na pokładzie nowego inwestora – firmę HOLO – podmiot z branży reklamowej. Łódź to niezwykłe, unikatowe miasto o wielokulturowym charakterze i postindustrialnym krajobrazie, bogatej tradycji artystycznej, w którym wspiera się realizację działalności twórczych w obszarach takich jak film, sztuka awangardowa i moda. W tym wielowymiarowym mieście, które wyłoniło się z czterech kultur, współistniejących obok siebie, inspirowanych różnymi wpływami, stylami i ideami, miesza się dziś tradycja i nowe wartości, nie tylko zachęcając do aktywności i kreatywności, ale także do ciągłego poszukiwania dalszych możliwości jego rozwoju. Energia tego miejsca i jego mieszkańców to siła napędowa i kuźnia kreatywnych pomysłów. Nic więc dziwnego, że HOLO zdecydowało się na otwarcie kolejnej lokalizacji właśnie w Łodzi. – powiedział Adam Pustelnik, wiceprezydent miasta Łodzi.

Dlaczego Łódź?

Otwierając HOLO dekadę temu, założyciele agencji postawili na rynek warszawski, dostrzegając w nim najpewniejsze perspektywy rozwoju. Większy potencjał rynku reklamowego stanowił istotny argument postawienia na stołeczny grunt, jednak z czasem przedsiębiorcy – częściowo pochodzący z Łodzi – docenili możliwości pojawiające się w tym dynamicznie rozwijającym się mieście.

Pierwszym argumentem było zaplecze kadrowe w postaci stażystów i absolwentów łódzkich uczelni technicznych i lokalnej Akademii Sztuk Pięknych. To ich dyplomami mogą się poszczycić młodzi wchodzący na rynek pracy, której część z nich kiedyś od razu poszukiwałaby poza granicami miasta. Dziś jest jednak inaczej. Wielu z nich stawia na Łódź i coraz większe możliwości lokalnego zatrudnienia, w czym pomagają im uczelniane biura karier.

Drugą kwestią stanowiącą o atrakcyjności Łodzi w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa jest umacniający się kreatywny wizerunek i charakter miasta. Tworzy go nie tylko liczne grono znakomitych twórców pochodzących z tego miasta, ale również wspomniani wyżej studenci szkół wyższych, takich jak łódzka ASP, Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna. To w nich drzemie potencjał rozwoju Łodzi, co dostrzega coraz więcej biznesowych podmiotów lokalnych jak i zewnętrznych, jak HOLO.

Kolejnym aspektem stojącym za otwarciem biura w Łodzi jest rozwój infrastruktury pomiędzy nią a Warszawą. Przejazd autostradą A2 lub drogą ekspresową S8 i 72 oraz przygotowania do budowy linii Kolei Dużych Prędkości skutecznie „skracają” dystans między dwoma miastami, czyniąc ich sąsiedztwo coraz bliższym. Prowadzenie przedsiębiorstw łączących zalety rozlokowania biur w obu miastach może szybko okazać się świetną perspektywą biznesową dla samych założycieli jak i stworzyć wiele benefitów dla osób przez nich zatrudnianych.

Kogo w Łodzi szuka HOLO?

Nowe łódzkie biuro agencji będzie stawiało głównie na rozwój kompetencji w obszarach designu, prowadzenia projektów i realizacji materiałów reklamowych. Otwarte już rekrutacje kierowane są zatem do:

  • Art Directorów i Projektantów Graficznych, którzy podejmą się projektów dla klientów międzynarodowych, obecnie głównie firm z UK
  • Account Managerów, chcących podjąć wyzwanie płynnego i skutecznego prowadzenia wyżej wspomnianych projektów reklamowych
  • Specjalistów do Działu Produkcji POSM

Agencja na start chce zatrudnić 15 osób, które obejmą role w obszarach designu, prowadzenia projektów i realizacji materiałów reklamowych.

Kolejny etap rozwoju agencji to stworzenie zespołu 35-osobowego.

Z pewnością jednak na tym nie poprzestanie, gdyż planuje już kolejne rekrutacje na więcej stanowisk w nadchodzących miesiącach.

Źródło: www.uml.lodz.pl