Nowi Ambasadorzy UŁ wybrani!

Wraz z początkiem listopada zakończył się proces rekrutacji do drugiej edycji programu Ambasador #UniLodz – projektu umożliwiającego studentom ścisłą współpracę z uczelnią. W naborze wzięło udział kilkadziesiąt osób, spośród których wyłoniona została finałowa szóstka. Wchodzący w jej skład uczestnicy inicjatywy przez najbliższe miesiące będą angażować się w szeroką gamę zadań związanych z pracą w branży marketingu i event managementu.

Studenci, którzy wezmą udział w drugiej edycji programu Ambasador #UniLodz, już na etapie rekrutacji wykazali się kreatywnością, znajomością social mediów oraz otwartością – zarówno na innych, jak i na czekające na nich wyzwania.

Musimy przyznać, że ostateczny wybór okazał się bardzo trudny. Wszyscy ubiegający się o funkcję Ambasadora zostali poproszeni o przesłanie nagrań, w których mieli się zaprezentować. Dostarczone przez nich filmiki były niezwykle pomysłowe. W drugim etapie naboru spotkaliśmy się z wybranymi kandydatami na rozmowy, które również pokazały, jak fajnych mamy studentów.

mówi Joanna Arndt-Mordzak, koordynatorka projektu.

Ostatecznie do tegorocznej edycji zaangażowana została szóstka osób – dwoje uczestników z poprzedniej edycji i czworo nowych. Wśród nich znaleźli się:

  • Natalia Kołodziejczak z Wydziału Nauk o Wychowaniu (kierunek psychologia);
  • Stanisław Roszczyk z Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego i Wydziału Zarządzania (kierunki ekomiasto i zarządzanie miastem);
  • Aleksandra Kocik z Wydziału Filologicznego (kierunek logopedia z audiologią);
  • Mateusz Pietras z Wydziału Filozoficzno-Historycznego (kierunek historia);
  • Agata Becherka z Wydziału Filologicznego (kierunek filologia polska)
  • Mateusz Sobociński ze Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych (dyscyplina nauki o zarządzaniu i jakości).

Źródło: Uniwersytet Łódzki