Największa marketingowa gra miejska powraca z podwójną dawką adrenaliny, wrażeń oraz wiedzy – wszystko już 28 maja!
Marketing Challenge to wyjątkowa gra miejska stworzona przez SKN MarkeTEAM, które działa na Wydziale Zarządzania UŁ. Łączy ona dobrą zabawę z rozwojem osobistym, pozwalając na wykorzystanie posiadanej wiedzy w praktyce oraz na sprawdzenie takich umiejętności jak: praca w grupie, kreatywność i szybkość podejmowania decyzji.
Interesujesz się marketingiem? Lubisz aktywnie spędzać czas w niecodzienny sposób? A do tego nie wyobrażasz sobie świata bez najnowszych technologii, kreatywności i ulubionych marek? W takim razie to inicjatywa idealna dla Ciebie!
Zbierz 3 – osobową drużynę, aby wyruszyć z nią w pełną zwrotów akcji podróż po najbardziej tajemniczych zakamarkach Łodzi. Waszym zadaniem w tegorocznej edycji będzie wcielenie się w role detektywów oraz ujęcie złodzieja, który swoją zbrodnią sprowadza zagładę na świat uczciwego biznesu. Jeśli jesteście z innych kierunków studiów niż marketing, nie obawiajcie się – gra jest przeznaczona dla studentów oraz absolwentów (do 28 roku życia) wszystkich polskich uczelni oraz kierunków. Warunkiem jest, aby chociaż jedna osoba z zespołu posiadała status studenta.
Oficjalna część gry rozpocznie się o godzinie 8:45 na Wydziale Zarządzania UŁ i potrwa do 16:30. O 20 czeka Was natomiast Gala Zakończenia wraz z rozdaniem nagród dla najlepszych drużyn – wartość to nawet 1500 złotych!
Rejestracji zespołów można dokonywać do 23 maja za pomocą formularza: https://forms.gle/gyH4HsBtDfwQ9Uts8
Szczegółowe informacje, można znaleźć na profilu oraz stronie wydarzenia „Marketing Challenge” na Facebooku.
To jak, podejmiecie się wyzwania?
Źródło: Informacje Organizatora