8 maja 2010 odbędzie się już czwarta edycja gry miejskiej spod znaku Marketing Challenge. Ten całodniowy turniej skupia wokół siebie studentów łódzkich uczelni, którzy poszukują marketingowej przygody.
Trzy poprzednie edycje pokazały, że organizatorom turnieju udaje się w sposób niebanalny połączyć dwa odległe na co dzień aspekty: dobrą zabawę oraz naukę. Wszystko wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem.
Tematyką czwartej edycji jest marketing sportowy. Uczestnicy po raz kolejny będą konkurować w czteroosobowych zespołach. Jako główny cel organizatorzy stawiają sobie przedstawienie specyfiki działań wynikających z połączenia sportu i biznesu oraz pokazanie potencjału Łodzi jako ośrodka sportowego. Studenci będą brać udział w konkurencjach, które sprawdzają umiejętne poruszanie się nie tylko po mieście, ale przede wszystkim po zagadnieniach marketingowych. Każdemu z punktów będzie przypisane zadanie, które może mieć formę: studium przypadku, testu lub inną, trudną do zaszufladkowania – pomysłowość organizatorów nie zna granic.
Jeśli więc:
- uważasz, że masz wiedzę marketingową i chcesz się sprawdzić;
- nie masz pojęcia o marketingu, a szukasz świetnej zabawy;
- chcesz pożytecznie spędzić czas ze znajomymi;
- masz głowę pełną pomysłów lub niespożyte zapasy energii;
To właśnie Marketing Challenge jest dla Ciebie!
Więcej informacji i zapisy na wydarzenie na: www.gra.marketeam.pl
Organizatorem turnieju jest Studenckie Koło Naukowe Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego „MarkeTEAM”. Więcej o kole pod adresem www.marketeam.pl