„Łódź poznaję ze znajomymi z pracy” – to hasło pojawi się już w kwietniu na łódzkich uczelniach, w akademikach, na portalach związanych z karierą. Contact Center mBanku podkreśla w ten sposób, że dobra atmosfera i możliwość znalezienia nowych znajomych jest istotnym atutem mBanku jako pracodawcy.
Wiosna to świetny moment żeby zacząć coś nowego, znaleźć ciekawą pracę i poznać interesujących ludzi. Właśnie wiosną prowadzone jest też intensywna rekrutacja do łódzkiego Contact Center mBanku. Bank zaprasza studentów (gwarantuje elastyczny czas pracy) i absolwentów różnych kierunków do aplikowania na stanowiska związane z obsługą klienta.
– Contact Center to dla młodych ludzi nie tylko możliwość pracy na dobrych, stabilnych warunkach, ale też doskonały początek kariery. Poznają tu specyfikę pracy w korporacji, zdobędą wiedzę o bankowości i uniwersalne kompetencje biznesowe, takie jak profesjonalna komunikacja czy dążenie do realizacji celów – zapewnia Anna Nazarczyk, Menedżer Wydziału Obsługi Korespondencji Elektronicznej. – Pracownicy mogą też brać udział w licznych programach rozwoju, awansować czy przejść do innego departamentu banku – dodaje.
Zespół Contact Center na co dzień zajmuje się sprzedażą oraz szeroko pojętą obsługą klientów – wyjaśnieniem oferty czy pomocą przy realizacji codziennych spraw bankowych, kontaktując się z klientami nie tylko standardowo przez telefon, ale także na czacie, mailowo poprzez video, czy media społecznościowe.
Co ważne, by dołączyć do zespołu konsultantów nie jest niezbędne doświadczenie zawodowe czy znajomość branży i produktów bankowych. Podczas okresu próbnego każdy nowy pracownik przechodzi odpowiednie szkolenia przygotowujące do pracy na najwyższym poziomie.
Co będzie potrzebne? Chęć współpracy z innymi i pozytywne nastawienie, uśmiech, poczucie humoru, energia do działania. Właśnie takich cech u kandydatów do pracy szuka mBank.
– Chcemy pracować w przyjaznym zespole, pomagać sobie i po prostu mieć w pracy dobrych znajomych. Dlatego organizujemy wspólne wyjścia, dbamy o komunikację i dobre samopoczucie naszych pracowników. To przecież przede wszystkim ludzie tworzą kulturę i klimat pracy – opowiada Marta Rożniata z działu HR. – Dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy do nas tych „pozytywnie zakręconych” i otwartych na nowe znajomości – śmieje się. – Na pewno będzie nam się dobrze pracowało! – dodaje Marta Rożniata.
Więcej informacji i możliwość aplikowania znaleźć można na www.mbank.pl/contact-center/
Źródło: Informacje Employer Branding Institute